Bu konuda bende çok yırtındım. Themeforest üzerinden yada elements'den alınan temalar catır catır satıldı bu forumda. En son yönetim kurallardan satıs basına lısans alım kuralını kaldırdı. Forum kurallarına bakınız. Olay ıle bır alakası yok bu postun belkı ama yakın zamanda pıyasaya surecegım tum scrıptlerı elements uzerınden satın alıp gıydırmelerını yaptım şimdi kalkıpta satıs bası lısans alımı tekrar aktıf olursa ortalık karısır. Mıllet bu zamana kadar paranın gozune gozune vurdu bız para kazanmaya baslayacagımız zaman bu kural yenıden aktıf olursa haksız rekabet işin içine girer.