• 11-02-2020, 18:04:51
    #64
    Tuğla arası izolasyonun dış mantolama olmadan hiçbirşeye faydası yok bu faturanın gelmesi normal.
  • 11-02-2020, 18:06:14
    #65
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuğla arası izolasyonun dış mantolama olmadan hiçbirşeye faydası yok bu faturanın gelmesi normal.
    Hocam senin dış montalama dediğin olayı ben zaten iç duvara yapıp önünede yeni tuğla seti çektim.yani ha dış montalama ha iç montalama
  • 11-02-2020, 18:09:47
    #66
    Benim evimde doğalgaz yok, istanbuldayım klimayı ocak ayında ısıtıcı olarak yatak odasında aktif bir şekilde kullandım ve 600 lira fatura geldi...
  • 11-02-2020, 18:10:01
    #67
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin dış montalama dediğin olayı ben zaten iç duvara yapıp önünede yeni tuğla seti çektim.yani ha dış montalama ha iç montalama
    Kolon ve kirişlere birşey yapabildiniz mi betondur evi soğutan evin dışına ne uyguladınız birde evi yeni yaptım demişsiniz evin kuruma süreci vardır bu kış fazla yakmanız normal.
  • 11-02-2020, 18:12:36
    #68
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolon ve kirişlere birşey yapabildiniz mi betondur evi soğutan evin dışına ne uyguladınız birde evi yeni yaptım demişsiniz evin kuruma süreci vardır bu kış fazla yakmanız normal.
    Ev yeni hocam benimde aklıma o geldi ama şimdi termostat da var.Kombiyi kaç derece yakıcaz onu dahi çözemedik
  • 11-02-2020, 19:11:15
    #69
    Bazen Dua ediyorum RABBİM Doğal gazlı bir ev nasip et diye. Sonra şu fiyatlara bakınca ALLAH'IM Hayırlısını nasip et diyorum
  • 11-02-2020, 19:14:47
    #70
    7 aylık kızım var diye full yaktık 850tl geldi gece yatarken kazak + yorgan + battaniye ile yattım.
  • 11-02-2020, 19:14:54
    #71
    nizmucahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtköyde oturuyoruz. En üst katta. İkinci tıkta yanıyor kombi, yalıtım var ve 200-300 arası geliyor fatura. Ben çıplak geziyorum evde.
    Ben de onu anlamiyorum. Ya evleri yalitimsiz her yerden ruzgar aliyor. ya da kullanmayi bilmiyorlar.
  • 11-02-2020, 19:17:33
    #72
    İstanbul - 180m2 4+1 de termostat 25,26 derece ayarında bu ay 477 lira geldi. Alt kat sabah 5 de gidiyor akşam 7'ye kadar yok. Üst kat iki yaşlı var yok gibi

    En büyük etken yalıtım