İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
78
●2.671
- 11-02-2020, 18:04:51Tuğla arası izolasyonun dış mantolama olmadan hiçbirşeye faydası yok bu faturanın gelmesi normal.
- 11-02-2020, 18:06:14Hocam senin dış montalama dediğin olayı ben zaten iç duvara yapıp önünede yeni tuğla seti çektim.yani ha dış montalama ha iç montalamaOyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 18:10:01Kolon ve kirişlere birşey yapabildiniz mi betondur evi soğutan evin dışına ne uyguladınız birde evi yeni yaptım demişsiniz evin kuruma süreci vardır bu kış fazla yakmanız normal.ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 18:12:36Ev yeni hocam benimde aklıma o geldi ama şimdi termostat da var.Kombiyi kaç derece yakıcaz onu dahi çözemedikOyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 19:14:54Ben de onu anlamiyorum. Ya evleri yalitimsiz her yerden ruzgar aliyor. ya da kullanmayi bilmiyorlar.nizmucahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 19:17:33İstanbul - 180m2 4+1 de termostat 25,26 derece ayarında bu ay 477 lira geldi. Alt kat sabah 5 de gidiyor akşam 7'ye kadar yok. Üst kat iki yaşlı var yok gibi
En büyük etken yalıtım