• 11-02-2020, 13:12:01
    #28
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Merhaba : Geçen ay kombi taktırmıştım. Burada paylaşmıştım ve tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarmış ona göre kullanmıştım kombiyi bugün fatura geldi. 30 günde 524 m3 doğalgaz kullanmışım fatura 1050 TL geldi. Bana biraz fazla geldi siz ne diyorsunuz ?
    Hocam selam,

    Geçmiş olsun;

    Evinizin konumu ve m2' si
    Yalıtım durumu
    Petek metrajı
    Kombinin tipi (yoğuşmalı)
    Peteklerde TRV varmı ? (Termostatik vana)
    OT Kullanıyormusunuz ? (Oda termostatı)
    Sıcaklık değerleriniz nedir ? (Oda ve uyku sıcaklığı, kombi kazan sıcaklıkkları)

    Bunların hepsi faturaya direk etki eder. Bunlar hakkında bilgi verirseniz faturayı düşürme konusunda yardımcı olabilirim.
  • 11-02-2020, 13:14:38
    #29
    bizim evde 2 çocuk var ve dairemiz tam ortada kaliyor sağ sol üst alt doğalgaz yaktığı için bizim evde haliyle istemsizce hep sicak kaliyor annem en düşük ayarda toplasan 5 gün açmişimdir dedi 283 TL fatura gelmişti bende anneme , anne farketmeden çok açmişsindir demiştim meğersem yorumlari okuyunca bize iyi bile gelmiş
  • 11-02-2020, 13:17:01
    #30
    arkadaşlar konu dışı olacak su kesilince kombi çalışıyor hala sorun olur mu zira evin içindeki hiçbir musluktan su gelmemekte depodan da gelmiyor sanırım donmuş borularda ne yapılması gerek.
  • 11-02-2020, 13:18:41
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ev 166 M2 Kullanım alanı 120 Metre kare. Toplam'da 13 Metre petek var evde. salonda 2 adet diğer odalarda 1 adet. salon 32 m2 2 adet 120 cm petek var. Mutfakta 1 adet 120 cm var.Yatak odasında 120 cm petek diğer odalarda 1 metrelik var.
    Evinizin metrekaresi büyük ama yinede düşürebilirsiniz. Kombi yeni demişsiniz ısınmayan odaların duvarları yeni yeni ısınıyor, alt üst komşuların yakıp yakmaması önemli. Kombi yüksek ısıda ayarlı olabilir, ortalama bir ayar tutturup kombi den ölçüm yapın. Örneğin 1 saatte kaç kere alev alıyor kaç dakika yanıyor bekleme süresi ne gibi. Bu sayede kombi ile ilgili bir sorun olup olmadığını da anlarsınız. Daha önce kömür sobası, kazanlı kalarifer vs. kullandıysanız alışmanız zor olur. Onlardaki ısıyı yakalamak zor

    Isı ve fatura kontrolü için size bir oda termostatı şart.



    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar konu dışı olacak su kesilince kombi çalışıyor hala sorun olur mu zira evin içindeki hiçbir musluktan su gelmemekte depodan da gelmiyor sanırım donmuş borularda ne yapılması gerek.
    Kombinin içindeki su sürekli devirdaim olur sıkıntı olmaz
  • 11-02-2020, 13:21:25
    #32
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Merhaba : Geçen ay kombi taktırmıştım. Burada paylaşmıştım ve tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarmış ona göre kullanmıştım kombiyi bugün fatura geldi. 30 günde 524 m3 doğalgaz kullanmışım fatura 1050 TL geldi. Bana biraz fazla geldi siz ne diyorsunuz ?
    524*1,96 tutar doğru'da ev kaç metre kare ?
  • 11-02-2020, 13:25:21
    #33
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    370 TL mi ? Birde erzurum'da ? Şaka mı hocam ?
    merkezi sistem çok avantajlı hocam 160 mt kare ev. 480 ödedim. 5 yıldır daha uzunkol ile oturmadım yatmadım evde. hep kısakol şort dünhava -14 derece ben atletle uyudum valla sıcaktan.
    bireysel ve yalıtım olmayan evlerde çok geliyor bir de bu rakam düşün üst kattayım
  • 11-02-2020, 13:26:06
    #34
    Bizim haraç da 753TL
  • 11-02-2020, 13:27:55
    #35
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    524*1,96 tutar doğru'da ev kaç metre kare ?
    Hocam ev yeni.166 m2 Kullanım alanım 120 m2 falan.
  • 11-02-2020, 13:29:11
    #36
    Pablo escobar dan bile fazla yakmışsınız.