ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
370 TL mi ? Birde erzurum'da ? Şaka mı hocam ?
merkezi sistem çok avantajlı hocam 160 mt kare ev. 480 ödedim. 5 yıldır daha uzunkol ile oturmadım yatmadım evde. hep kısakol şort dünhava -14 derece ben atletle uyudum valla sıcaktan.
bireysel ve yalıtım olmayan evlerde çok geliyor bir de bu rakam düşün üst kattayım