ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Merhaba : Geçen ay kombi taktırmıştım. Burada paylaşmıştım ve tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarmış ona göre kullanmıştım kombiyi bugün fatura geldi. 30 günde 524 m3 doğalgaz kullanmışım fatura 1050 TL geldi. Bana biraz fazla geldi siz ne diyorsunuz ?
Hocam selam,

Geçmiş olsun;

Evinizin konumu ve m2' si
Yalıtım durumu
Petek metrajı
Kombinin tipi (yoğuşmalı)
Peteklerde TRV varmı ? (Termostatik vana)
OT Kullanıyormusunuz ? (Oda termostatı)
Sıcaklık değerleriniz nedir ? (Oda ve uyku sıcaklığı, kombi kazan sıcaklıkkları)

Bunların hepsi faturaya direk etki eder. Bunlar hakkında bilgi verirseniz faturayı düşürme konusunda yardımcı olabilirim.