• 11-02-2020, 12:48:58
    #1
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Arkadaşlar Merhaba : Geçen ay kombi taktırmıştım. Burada paylaşmıştım ve tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarmış ona göre kullanmıştım kombiyi bugün fatura geldi. 30 günde 524 m3 doğalgaz kullanmışım fatura 1050 TL geldi. Bana biraz fazla geldi siz ne diyorsunuz ?
  • 11-02-2020, 12:50:00
    #2
    Adam akıllı ısınabildiniz mi hocam bari?
  • 11-02-2020, 12:50:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    soygundan başka bir şey değil
  • 11-02-2020, 12:50:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çok yakmadık ama bu ay bize de ilk defa 470 TL
  • 11-02-2020, 12:51:10
    #5
    Botman, Codemaster
    524 M3 güzel rakam olsa da yine de pahalı hocam, aslında Ukrayna ile karşılaştırmak istiyorum. 1 M3 gaz Ukrayna'da 5,90 grivna = 1.45 TL. 759 TL ediyor oranın kuru ile, ki Ukrayna gazı en ucuz kullanan ülkelerden biri. Arada aşırı bir fark yok maalesef. Dünyanın pek çok bölgesinde hayat ciddi derecede pahalılaşıyor.
  • 11-02-2020, 12:51:30
    #6
    Abonelik depozitosu içinde olabilir
  • 11-02-2020, 12:51:30
    #7
    Valla yarı aç yarı tok yani yarı soğuk yarı sıcak yaşıyoruz 484 TL
  • 11-02-2020, 12:51:46
    #8
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam akıllı ısınabildiniz mi hocam bari?
    Vallahi ısınamadık hocam.İnanmazsın yeri geldi klimayı bile açtım ısınmak için o derece.



    lordyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abonelik depozitosu içinde olabilir
    O nedir hocam ?Abonelik parası 700 tl verdim,güvence bedeli de 500 tl vermiştim.Başka ödeme kalmadı diye biliyorum.
  • 11-02-2020, 12:54:46
    #9
    Doğalgaz 700₺ + Elektrikli ısıtıcı kullanıyoruz 300₺ toplam 1000₺ ısınmak için anca yetiyor.