İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
78
●2.671
- 11-02-2020, 12:48:58Arkadaşlar Merhaba : Geçen ay kombi taktırmıştım. Burada paylaşmıştım ve tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarmış ona göre kullanmıştım kombiyi bugün fatura geldi. 30 günde 524 m3 doğalgaz kullanmışım fatura 1050 TL geldi. Bana biraz fazla geldi siz ne diyorsunuz ?
- 11-02-2020, 12:51:10524 M3 güzel rakam olsa da yine de pahalı hocam, aslında Ukrayna ile karşılaştırmak istiyorum. 1 M3 gaz Ukrayna'da 5,90 grivna = 1.45 TL. 759 TL ediyor oranın kuru ile, ki Ukrayna gazı en ucuz kullanan ülkelerden biri. Arada aşırı bir fark yok maalesef. Dünyanın pek çok bölgesinde hayat ciddi derecede pahalılaşıyor.
- 11-02-2020, 12:51:46Vallahi ısınamadık hocam.İnanmazsın yeri geldi klimayı bile açtım ısınmak için o derece.bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O nedir hocam ?Abonelik parası 700 tl verdim,güvence bedeli de 500 tl vermiştim.Başka ödeme kalmadı diye biliyorum.lordyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle