Arkadaşlar Merhaba : Geçen ay kombi taktırmıştım. Burada paylaşmıştım ve tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarmış ona göre kullanmıştım kombiyi bugün fatura geldi. 30 günde 524 m3 doğalgaz kullanmışım fatura 1050 TL geldi. Bana biraz fazla geldi siz ne diyorsunuz ?