• 11-02-2020, 16:41:56
    #46
    Kurtköyde oturuyoruz. En üst katta. İkinci tıkta yanıyor kombi, yalıtım var ve 200-300 arası geliyor fatura. Ben çıplak geziyorum evde.
  • 11-02-2020, 16:43:49
    #47
    500 de bize geldi bu ay. Ev ısınmıyor yemin ederim. 3 cephesi açık. Alt ve üst katlarımız boş. Ne yapacağımızı şaşırdık.
  • 11-02-2020, 16:49:03
    #48
    Doğalgaza geçen seneden bu zamana %60 zam geldi fakat bu kadar yakmaması lazım eviniz yeni ise, eski olup mantolama yoksa veya alt katta ve üst katta oturan yoksa fazla yakabilir.
  • 11-02-2020, 16:51:52
    #49
    Kurumsal Backlink SEO
    vay be.. çok gelmiş
  • 11-02-2020, 16:58:29
    #50
    8 petek 40 dan yakıyoruz 600TL Geldi
  • 11-02-2020, 17:00:49
    #51
    3-4 sene önce 1m3 0,78 krş a kullanıyordum... Neler neler olmuş hesabını siz yapın

    Yaktığınız çok değil aslında 1m3 fiyatı çok fazla. Günlük bir evin gideri soğuk günlerde 7-15 m3 normal günlerde 3-8m3 civarlarındadır diye düşünüyorum.
  • 11-02-2020, 17:11:26
    #52
    En güzeli soba kurup yakacaksın. Zamların haddi hesabı yok . Daha ne kadar gelecek zamlar belli değil. yazık günah 1 verdiler 10 alıyorlar
  • 11-02-2020, 17:16:17
    #53
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkezi sistem daha avantajlı biz Erzurum'da 370 lira ödüyoruz sıcaktan evde durulmuyor.
    12 ay ödüyorsunuz sanırım ?
  • 11-02-2020, 17:21:06
    #54
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 ay ödüyorsunuz sanırım ?
    5.5 ay