İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
78
●2.671
- 11-02-2020, 16:41:56Kurtköyde oturuyoruz. En üst katta. İkinci tıkta yanıyor kombi, yalıtım var ve 200-300 arası geliyor fatura. Ben çıplak geziyorum evde.
- 11-02-2020, 16:49:03Doğalgaza geçen seneden bu zamana %60 zam geldi fakat bu kadar yakmaması lazım eviniz yeni ise, eski olup mantolama yoksa veya alt katta ve üst katta oturan yoksa fazla yakabilir.
- 11-02-2020, 17:00:493-4 sene önce 1m3 0,78 krş a kullanıyordum... Neler neler olmuş hesabını siz yapın

Yaktığınız çok değil aslında 1m3 fiyatı çok fazla. Günlük bir evin gideri soğuk günlerde 7-15 m3 normal günlerde 3-8m3 civarlarındadır diye düşünüyorum. - 11-02-2020, 17:16:1712 ay ödüyorsunuz sanırım ?Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

