• 11-02-2020, 17:43:15
    #55
    Aklıma bu geldi

    https://www.youtube.com/watch?v=C7i-ZD-poGk
  • 11-02-2020, 17:45:56
    #56
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selam,

    Geçmiş olsun;

    Evinizin konumu ve m2' si
    Yalıtım durumu
    Petek metrajı
    Kombinin tipi (yoğuşmalı)
    Peteklerde TRV varmı ? (Termostatik vana)
    OT Kullanıyormusunuz ? (Oda termostatı)
    Sıcaklık değerleriniz nedir ? (Oda ve uyku sıcaklığı, kombi kazan sıcaklıkkları)

    Bunların hepsi faturaya direk etki eder. Bunlar hakkında bilgi verirseniz faturayı düşürme konusunda yardımcı olabilirim.
    Hocam, evi yeni yaptım. 3 ay önce oturmaya başladım.İki cephesi açık.Tuğlaları ördürürken çift tuğla içerisine izocam köpük koyarak izolasyon yaptım. evin oturumu 166 m2 kullanım alanı 120 m2 Kombi baymak tam yoğuşmalı 3 eşanşörlü. Oda termostatı takalı 16 gün oldu. Su sıcaklığı 45 derece kombiyi ise bu ay 50 derecede kullandım. peteklerin toplamı 13 metre.
  • 11-02-2020, 17:47:39
    #57
    sanırım bi tek bize 250 lira gelmiş. istanbul'da yaşıyoruz ailecek evde 4 kişiyiz, evimiz 2 katlı dubleks ve 6 odası mevcut. 50-60 arası çoğu vakitler yanarak ayda 250 lira ödüyoruz son 2 aydır.
  • 11-02-2020, 17:51:12
    #58
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, evi yeni yaptım. 3 ay önce oturmaya başladım.İki cephesi açık.Tuğlaları ördürürken çift tuğla içerisine izocam köpük koyarak izolasyon yaptım. evin oturumu 166 m2 kullanım alanı 120 m2 Kombi baymak tam yoğuşmalı 3 eşanşörlü. Oda termostatı takalı 16 gün oldu. Su sıcaklığı 45 derece kombiyi ise bu ay 50 derecede kullandım. peteklerin toplamı 13 metre.
    Oda termostatının modeli ve hassasiyeti nedir ? (0.1 mi 0.5 derecemi). Birde gündüz, akşam ve yatarkenki sıcaklık değerleriniz nedir ? (Kombi kazan derecesi değil, oda sıcaklık değerleriniz)
  • 11-02-2020, 17:51:21
    #59
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, evi yeni yaptım. 3 ay önce oturmaya başladım.İki cephesi açık.Tuğlaları ördürürken çift tuğla içerisine izocam köpük koyarak izolasyon yaptım. evin oturumu 166 m2 kullanım alanı 120 m2 Kombi baymak tam yoğuşmalı 3 eşanşörlü. Oda termostatı takalı 16 gün oldu. Su sıcaklığı 45 derece kombiyi ise bu ay 50 derecede kullandım. peteklerin toplamı 13 metre.
    Dış mantolama var mı?
  • 11-02-2020, 17:53:29
    #60
    Ekran kartı gibi fatura yapmışlar
  • 11-02-2020, 17:54:42
    #61
    skdenizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı gibi fatura yapmışlar
    Allahtan Ti modeli değil
  • 11-02-2020, 17:57:02
    #62
    güvence bedeli yoksa içinde fazla gelmiş. yada siz baya fazla derecede yakmışsınız. benim ev 90 m2 falan. 38 derecede yakıyorum. ev gayet güzel ısınıryor banyosu ocağı falan 300-350 arası geliyor.
  • 11-02-2020, 17:58:20
    #63
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oda termostatının modeli ve hassasiyeti nedir ? (0.1 mi 0.5 derecemi). Birde gündüz, akşam ve yatarkenki sıcaklık değerleriniz nedir ? (Kombi kazan derecesi değil, oda sıcaklık değerleriniz)
    Termostat baymak logi hocam. 0.5 derece gündüzleri 21 22 derece sabit tutuyorum.geceleri 17 16'a kadar düşüyor.



    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güvence bedeli yoksa içinde fazla gelmiş. yada siz baya fazla derecede yakmışsınız. benim ev 90 m2 falan. 38 derecede yakıyorum. ev gayet güzel ısınıryor banyosu ocağı falan 300-350 arası geliyor.
    Hocam ev 90 m2 ise az gelir tahminimce.Benim sadece salon 33 34 m2



    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dış mantolama var mı?
    Tuğla arası izole var hocam.



    BayburtLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isinmak denince akla fatura geliyor neden ?
    Yalıtımın varmı ?
    Evin altı boşmu dolumu ?
    Bina eskimi yenimi?
    Hocam Bina yeni. 9 Aylık.3 Ay önce oturmaya başladım. Alt ve üst komşu yok. Arka iki cephe kapalı diğer binalar var yapışık.Önü 2 cephem açık bina falan yok.Ön cephede bina yakınlığı 200 metre. Yazılım çift tuğla var arasında izolasyon var.