Aklıma bu geldi
https://www.youtube.com/watch?v=C7i-ZD-poGk
İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
78
●2.671
- 11-02-2020, 17:43:15
- 11-02-2020, 17:45:56Hocam, evi yeni yaptım. 3 ay önce oturmaya başladım.İki cephesi açık.Tuğlaları ördürürken çift tuğla içerisine izocam köpük koyarak izolasyon yaptım. evin oturumu 166 m2 kullanım alanı 120 m2 Kombi baymak tam yoğuşmalı 3 eşanşörlü. Oda termostatı takalı 16 gün oldu. Su sıcaklığı 45 derece kombiyi ise bu ay 50 derecede kullandım. peteklerin toplamı 13 metre.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 17:47:39sanırım bi tek bize 250 lira gelmiş. istanbul'da yaşıyoruz ailecek evde 4 kişiyiz, evimiz 2 katlı dubleks ve 6 odası mevcut. 50-60 arası çoğu vakitler yanarak ayda 250 lira ödüyoruz son 2 aydır.
- 11-02-2020, 17:51:12Oda termostatının modeli ve hassasiyeti nedir ? (0.1 mi 0.5 derecemi). Birde gündüz, akşam ve yatarkenki sıcaklık değerleriniz nedir ? (Kombi kazan derecesi değil, oda sıcaklık değerleriniz)ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 17:51:21Dış mantolama var mı?ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 17:54:42
- 11-02-2020, 17:58:20Termostat baymak logi hocam. 0.5 derece gündüzleri 21 22 derece sabit tutuyorum.geceleri 17 16'a kadar düşüyor.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ev 90 m2 ise az gelir tahminimce.Benim sadece salon 33 34 m2Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuğla arası izole var hocam.Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Bina yeni. 9 Aylık.3 Ay önce oturmaya başladım. Alt ve üst komşu yok. Arka iki cephe kapalı diğer binalar var yapışık.Önü 2 cephem açık bina falan yok.Ön cephede bina yakınlığı 200 metre. Yazılım çift tuğla var arasında izolasyon var.BayburtLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
