Hocam selam,
Geçmiş olsun;
Evinizin konumu ve m2' si
Yalıtım durumu
Petek metrajı
Kombinin tipi (yoğuşmalı)
Peteklerde TRV varmı ? (Termostatik vana)
OT Kullanıyormusunuz ? (Oda termostatı)
Sıcaklık değerleriniz nedir ? (Oda ve uyku sıcaklığı, kombi kazan sıcaklıkkları)
Bunların hepsi faturaya direk etki eder. Bunlar hakkında bilgi verirseniz faturayı düşürme konusunda yardımcı olabilirim.
Hocam, evi yeni yaptım. 3 ay önce oturmaya başladım.İki cephesi açık.Tuğlaları ördürürken çift tuğla içerisine izocam köpük koyarak izolasyon yaptım. evin oturumu 166 m2 kullanım alanı 120 m2 Kombi baymak tam yoğuşmalı 3 eşanşörlü. Oda termostatı takalı 16 gün oldu. Su sıcaklığı 45 derece kombiyi ise bu ay 50 derecede kullandım. peteklerin toplamı 13 metre.