Konu
İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
11-02-2020, 17:57:02
#62
Befo
güvence bedeli yoksa içinde fazla gelmiş. yada siz baya fazla derecede yakmışsınız. benim ev 90 m2 falan. 38 derecede yakıyorum. ev gayet güzel ısınıryor banyosu ocağı falan 300-350 arası geliyor.