güvence bedeli yoksa içinde fazla gelmiş. yada siz baya fazla derecede yakmışsınız. benim ev 90 m2 falan. 38 derecede yakıyorum. ev gayet güzel ısınıryor banyosu ocağı falan 300-350 arası geliyor.