• 11-02-2020, 13:30:22
    #37
    İnsanları soyuyolar bildiğin şaka gibi
  • 11-02-2020, 13:33:14
    #38
    1050 Lirayı 1 adet maske fiyatına bölüp fiyatı orantılayarak bakmak lazım, şu an forumca kafamız doğalgaz fiyatında değil, maske olayında..
  • 11-02-2020, 13:34:46
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Isinmak denince akla fatura geliyor neden ?
    Yalıtımın varmı ?
    Evin altı boşmu dolumu ?
    Bina eskimi yenimi?
  • 11-02-2020, 13:36:30
    #40
    Kombinizin markası modeli nedir?

    Bizde 1.5 ay oldu takılalı. Ev müstakil ev. 15 günlük 278, 1 aylık 442 TL geldi. Ev yalıtımlı. Petekler biraz büyük. Toplamda 4 petek ortalama 40 derece de yanıyor. Salon da soba yanıyor oradaki petekler kapalı. Ekonomi modunda yanıyor devamlı. Arada bir yükselip geri düşüyor. Comfort alsak devamlı aynı yerde yanıyor. Misafi odasında yakmıyoruz. Oraya az önce girdim dondum. Şu anda 35 derecede yanıyor. Diğer odalarda bayağı rahat oturuluyor.

    Aslında en önemlisi mantolama olması, kombinin tam yoğuşmalı olması ve boruların parke altından eksiz gitmesi. Boruları döşeyen usta ek yaparsak borulara kolay ısınamazsınız gelin alttan döşeyelim dedi. Tüm borular alttan tek boru şeklinde döşendi. Bu da ciddi etki ediyordur.
  • 11-02-2020, 13:39:26
    #41
    resmen soygun ya
  • 11-02-2020, 15:31:15
    #42
    boru hattını eve mi getirdin ne ettin
  • 11-02-2020, 15:53:13
    #43
    SEO & PR 5421044962
    Bize ilk fatura 9 günlük 150 tl geldi
  • 11-02-2020, 16:10:34
    #44
    38 ile 42 arası kullandık hep, yoğuşmalı kombi Daikin; 492 TL. Geçen yıl aynı kullanımda 270 ila 300 arasıydı.
  • 11-02-2020, 16:12:05
    #45
    sinyalcilerdeki bir sahne geldi hemen aklıma izleyenler biliyor beni anladı zaten hemen.