• 11-02-2020, 12:55:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bize de 750 tl geldi, sanırım banyoda duş alındığında kombinin derecesi,yani peteklerin derecesi de yükseliyormuş, 50 de çalıştırdık ama çok geldi, 40 günlük fatura.
  • 11-02-2020, 12:56:44
    #11
    Hocam, gazı dağıtan firmaya bir sorsanıza, belki bir hata yapmışlardır.
    Ben size dağıtan firma ismini verim, İzmirgaz - Kolin A.Ş (%90 Ortağı)
  • 11-02-2020, 12:56:51
    #12
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    AlyaMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bize de 750 tl geldi, sanırım banyoda duş alındığında kombinin derecesi,yani peteklerin derecesi de yükseliyormuş, 50 de çalıştırdık ama çok geldi, 40 günlük fatura.
    Hocam bu dediğiniz olay olmasın diye fikir danışıp tam yoğuşmalı kombi aldı. 3 eşanşörlü birde.
  • 11-02-2020, 12:57:21
    #13
    Merkezi sistem daha avantajlı biz Erzurum'da 370 lira ödüyoruz sıcaktan evde durulmuyor.
  • 11-02-2020, 12:57:33
    #14
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, gazı dağıtan firmaya bir sorsanıza, belki bir hata yapmışlardır.
    Ben size dağıtan firma ismini verim, İzmirgaz - Kolin A.Ş (%90 Ortağı)
    Yanlışlık olma ihtimali varmıdır ki hocam ?
  • 11-02-2020, 12:57:50
    #15
    Elektrik daha ucuz değil mi? Ortalama 200 ödüyorum ben
  • 11-02-2020, 12:58:11
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Merhaba : Geçen ay kombi taktırmıştım. Burada paylaşmıştım ve tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini aktarmış ona göre kullanmıştım kombiyi bugün fatura geldi. 30 günde 524 m3 doğalgaz kullanmışım fatura 1050 TL geldi. Bana biraz fazla geldi siz ne diyorsunuz ?
    Eviniz kaç m2 kaç petek var? Günde 17,5m3 fazla bir rakam.
  • 11-02-2020, 12:58:14
    #17
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkezi sistem daha avantajlı biz Erzurum'da 370 lira ödüyoruz sıcaktan evde durulmuyor.
    370 TL mi ? Birde erzurum'da ? Şaka mı hocam ?
  • 11-02-2020, 12:59:44
    #18
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    370 TL mi ? Birde erzurum'da ? Şaka mı hocam ?
    Ciddiyim en fazla 480 ödedik şimdiye kadar