İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
78
●2.671
- 11-02-2020, 12:56:44Hocam, gazı dağıtan firmaya bir sorsanıza, belki bir hata yapmışlardır.
Ben size dağıtan firma ismini verim, İzmirgaz - Kolin A.Ş (%90 Ortağı) - 11-02-2020, 12:56:51Hocam bu dediğiniz olay olmasın diye fikir danışıp tam yoğuşmalı kombi aldı. 3 eşanşörlü birde.AlyaMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 12:57:33Yanlışlık olma ihtimali varmıdır ki hocam ?serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 12:58:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eviniz kaç m2 kaç petek var? Günde 17,5m3 fazla bir rakam.ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 12:58:14370 TL mi ? Birde erzurum'da ? Şaka mı hocam ?Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 12:59:44Ciddiyim en fazla 480 ödedik şimdiye kadarByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle