Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merkezi sistem daha avantajlı biz Erzurum'da 370 lira ödüyoruz sıcaktan evde durulmuyor.
370 TL mi ? Birde erzurum'da ? Şaka mı hocam ?