• 11-02-2020, 13:00:01
    #19
    Depozitoyu faturaya 3 taksite bölüyorlar diye biliyorum.

    Elden verdiyseniz abonelik 700 lira
    Güvence bedeli de 500 mü verdiniz?
    Hocam ne yapmışlar bunlar ya...

    Bunlar ödendiyse çok yüksek bence. Doğalgazı 50 den aşağı düşürmüyorım. 270 lira geliyor.

    İtiraz etmende fayda var bence en azından yanlış varsa dönülür yada tedaylı bilgi alırsın
  • 11-02-2020, 13:00:05
    #20
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eviniz kaç m2 kaç petek var? Günde 17,5m3 fazla bir rakam.
    Hocam ev 166 M2 Kullanım alanı 120 Metre kare. Toplam'da 13 Metre petek var evde. salonda 2 adet diğer odalarda 1 adet. salon 32 m2 2 adet 120 cm petek var. Mutfakta 1 adet 120 cm var.Yatak odasında 120 cm petek diğer odalarda 1 metrelik var.
  • 11-02-2020, 13:00:33
    #21
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışlık olma ihtimali varmıdır ki hocam ?
    Olabilir tabi neden olmasın,siz itiraz edin baksınlar.
    Çoğu ihaleyi bu firma alıyor, yoğunluktan hata yapmış olabilirler hocam.İşleri yoğun.
  • 11-02-2020, 13:00:55
    #22
    İzmir gaz firmasının son yansıttığı faturalar doğru arkadaşlar, faturalarda herhangi bir hata yada yanlışlık aramayın. Gözümüzün içine baka baka soyuyorlar, sadece gazla sınırlı değil ve durum her geçen gün daha kötüye gidiyor. Allah bizi bizden başkasına muhataç etmesin.
  • 11-02-2020, 13:04:02
    #23
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Hiç bir şey anlamadım.Aceba petek sayısı mı yetersiz, yanlış mı kullanıyoruz, oda termostatı da var oysa.Sanırım yetkili bir şirket çağırıp petek sayısını ve metresini kontrol ettireceğim.
  • 11-02-2020, 13:10:39
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik daha ucuz değil mi? Ortalama 200 ödüyorum ben
    Maalesef değil.

    Akşam 7'den gece 1-2 ye kadar 2 çubuk elektrik sobası yanıyor gündüzleri açık değil ve soba anca kendini ısıtmaya yarıyor titreyerek oturuyoruz 570 TL elektrik geldi.
  • 11-02-2020, 13:11:32
    #25
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    elektrikli soba çok yakar hocam.ben ufak bir odada 15 gün yaktım doğru düzgün ısınmamıştım ay sonu 500 tlden fazla gelmişti
  • 11-02-2020, 13:11:34
    #26
    aynen. aminnnn. bu ay 770 tl geldi sadece 3 petek açık. ısınmadık bile. ya siyaset yapıyormuş gibi olacam ama yazmadan duramadım. partilerle cartla curtla işim yok çok şükür. devlet babanın paraya ihtiyacı var sanırım yine ) aslında devlet askeri ücret bize geçmeden alsa bizden. elektriği suyu gazı çocukların masraflarını, kirayı birde bir kaç ihtiyacımızı bu paradan ödese. kalan olursada vergisini alsa daha kira ve doğalgazı öderken eli titrerdi sanırım.
  • 11-02-2020, 13:11:45
    #27
    100 tl fazla yazılmış gibi. M3 fiyatı yaşadığım yerde vergiler dahil yaklaşık 1,81 tl buna göre 524m3 948,44 tl çıkıyor. Sizin faturaya göre m3 fiyatı 2 tl itiraz edip en azından m3 fiyatını öğrenin.