Depozitoyu faturaya 3 taksite bölüyorlar diye biliyorum.
Elden verdiyseniz abonelik 700 lira
Güvence bedeli de 500 mü verdiniz?
Hocam ne yapmışlar bunlar ya...
Bunlar ödendiyse çok yüksek bence. Doğalgazı 50 den aşağı düşürmüyorım. 270 lira geliyor.
İtiraz etmende fayda var bence en azından yanlış varsa dönülür yada tedaylı bilgi alırsın
İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
78
●2.671
- 11-02-2020, 13:00:05Hocam ev 166 M2 Kullanım alanı 120 Metre kare. Toplam'da 13 Metre petek var evde. salonda 2 adet diğer odalarda 1 adet. salon 32 m2 2 adet 120 cm petek var. Mutfakta 1 adet 120 cm var.Yatak odasında 120 cm petek diğer odalarda 1 metrelik var.SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2020, 13:00:33Olabilir tabi neden olmasın,siz itiraz edin baksınlar.ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu ihaleyi bu firma alıyor, yoğunluktan hata yapmış olabilirler hocam.İşleri yoğun. - 11-02-2020, 13:00:55İzmir gaz firmasının son yansıttığı faturalar doğru arkadaşlar, faturalarda herhangi bir hata yada yanlışlık aramayın. Gözümüzün içine baka baka soyuyorlar, sadece gazla sınırlı değil ve durum her geçen gün daha kötüye gidiyor. Allah bizi bizden başkasına muhataç etmesin.
- 11-02-2020, 13:10:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Maalesef değil.depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam 7'den gece 1-2 ye kadar 2 çubuk elektrik sobası yanıyor gündüzleri açık değil ve soba anca kendini ısıtmaya yarıyor titreyerek oturuyoruz 570 TL elektrik geldi. - 11-02-2020, 13:11:34aynen. aminnnn. bu ay 770 tl geldi sadece 3 petek açık. ısınmadık bile. ya siyaset yapıyormuş gibi olacam ama yazmadan duramadım. partilerle cartla curtla işim yok çok şükür. devlet babanın paraya ihtiyacı var sanırım yine
) aslında devlet askeri ücret bize geçmeden alsa bizden. elektriği suyu gazı çocukların masraflarını, kirayı birde bir kaç ihtiyacımızı bu paradan ödese. kalan olursada vergisini alsa
daha kira ve doğalgazı öderken eli titrerdi sanırım.
) aslında devlet askeri ücret bize geçmeden alsa bizden. elektriği suyu gazı çocukların masraflarını, kirayı birde bir kaç ihtiyacımızı bu paradan ödese. kalan olursada vergisini alsa