aynen. aminnnn. bu ay 770 tl geldi sadece 3 petek açık. ısınmadık bile. ya siyaset yapıyormuş gibi olacam ama yazmadan duramadım. partilerle cartla curtla işim yok çok şükür. devlet babanın paraya ihtiyacı var sanırım yine

) aslında devlet askeri ücret bize geçmeden alsa bizden. elektriği suyu gazı çocukların masraflarını, kirayı birde bir kaç ihtiyacımızı bu paradan ödese. kalan olursada vergisini alsa

daha kira ve doğalgazı öderken eli titrerdi sanırım.