depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrik daha ucuz değil mi? Ortalama 200 ödüyorum ben
Maalesef değil.

Akşam 7'den gece 1-2 ye kadar 2 çubuk elektrik sobası yanıyor gündüzleri açık değil ve soba anca kendini ısıtmaya yarıyor titreyerek oturuyoruz 570 TL elektrik geldi.