Konu
İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
11-02-2020, 13:10:39
#24
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
depresanz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elektrik daha ucuz değil mi? Ortalama 200 ödüyorum ben
Maalesef değil.
Akşam 7'den gece 1-2 ye kadar 2 çubuk elektrik sobası yanıyor gündüzleri açık değil ve soba anca kendini ısıtmaya yarıyor titreyerek oturuyoruz 570 TL elektrik geldi.