Depozitoyu faturaya 3 taksite bölüyorlar diye biliyorum.
Elden verdiyseniz abonelik 700 lira
Güvence bedeli de 500 mü verdiniz?
Hocam ne yapmışlar bunlar ya...
Bunlar ödendiyse çok yüksek bence. Doğalgazı 50 den aşağı düşürmüyorım. 270 lira geliyor.
İtiraz etmende fayda var bence en azından yanlış varsa dönülür yada tedaylı bilgi alırsın