Kombinizin markası modeli nedir?

Bizde 1.5 ay oldu takılalı. Ev müstakil ev. 15 günlük 278, 1 aylık 442 TL geldi. Ev yalıtımlı. Petekler biraz büyük. Toplamda 4 petek ortalama 40 derece de yanıyor. Salon da soba yanıyor oradaki petekler kapalı. Ekonomi modunda yanıyor devamlı. Arada bir yükselip geri düşüyor. Comfort alsak devamlı aynı yerde yanıyor. Misafi odasında yakmıyoruz. Oraya az önce girdim dondum. Şu anda 35 derecede yanıyor. Diğer odalarda bayağı rahat oturuluyor.

Aslında en önemlisi mantolama olması, kombinin tam yoğuşmalı olması ve boruların parke altından eksiz gitmesi. Boruları döşeyen usta ek yaparsak borulara kolay ısınamazsınız gelin alttan döşeyelim dedi. Tüm borular alttan tek boru şeklinde döşendi. Bu da ciddi etki ediyordur.