Hocam, evi yeni yaptım. 3 ay önce oturmaya başladım.İki cephesi açık.Tuğlaları ördürürken çift tuğla içerisine izocam köpük koyarak izolasyon yaptım. evin oturumu 166 m2 kullanım alanı 120 m2 Kombi baymak tam yoğuşmalı 3 eşanşörlü. Oda termostatı takalı 16 gün oldu. Su sıcaklığı 45 derece kombiyi ise bu ay 50 derecede kullandım. peteklerin toplamı 13 metre.