Adam akıllı ısınabildiniz mi hocam bari?
Vallahi ısınamadık hocam.İnanmazsın yeri geldi klimayı bile açtım ısınmak için o derece.
Abonelik depozitosu içinde olabilir
O nedir hocam ?Abonelik parası 700 tl verdim,güvence bedeli de 500 tl vermiştim.Başka ödeme kalmadı diye biliyorum.