bizim evde 2 çocuk var ve dairemiz tam ortada kaliyor sağ sol üst alt doğalgaz yaktığı için bizim evde haliyle istemsizce hep sicak kaliyor annem en düşük ayarda toplasan 5 gün açmişimdir dedi 283 TL fatura gelmişti bende anneme , anne farketmeden çok açmişsindir demiştim meğersem yorumlari okuyunca bize iyi bile gelmiş