Kolon ve kirişlere birşey yapabildiniz mi betondur evi soğutan evin dışına ne uyguladınız birde evi yeni yaptım demişsiniz evin kuruma süreci vardır bu kış fazla yakmanız normal.
Ev yeni hocam benimde aklıma o geldi ama şimdi termostat da var.Kombiyi kaç derece yakıcaz onu dahi çözemedik