Konu
İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
11-02-2020, 18:09:47
#66
tugsah
Benim evimde doğalgaz yok, istanbuldayım klimayı ocak ayında ısıtıcı olarak yatak odasında aktif bir şekilde kullandım ve 600 lira fatura geldi...