Hocam senin dış montalama dediğin olayı ben zaten iç duvara yapıp önünede yeni tuğla seti çektim.yani ha dış montalama ha iç montalama
Kolon ve kirişlere birşey yapabildiniz mi betondur evi soğutan evin dışına ne uyguladınız birde evi yeni yaptım demişsiniz evin kuruma süreci vardır bu kış fazla yakmanız normal.