Konu
İlk doğalgaz faturam 1050 TL !
11-02-2020, 19:14:54
#71
experienceee
nizmucahit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kurtköyde oturuyoruz. En üst katta. İkinci tıkta yanıyor kombi, yalıtım var ve 200-300 arası geliyor fatura. Ben çıplak geziyorum evde.
Ben de onu anlamiyorum. Ya evleri yalitimsiz her yerden ruzgar aliyor. ya da kullanmayi bilmiyorlar.