nizmucahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurtköyde oturuyoruz. En üst katta. İkinci tıkta yanıyor kombi, yalıtım var ve 200-300 arası geliyor fatura. Ben çıplak geziyorum evde.
Ben de onu anlamiyorum. Ya evleri yalitimsiz her yerden ruzgar aliyor. ya da kullanmayi bilmiyorlar.