PubMed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para buldum sizce ne yapmalıyım?
103
●4.728
- 17-04-2019, 16:57:01Üyeliği durdurulduPubMed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rüşvet havuzu bile var hocam, aysonunda o havuzdakiler paylaşılır kıdeme göre.
Vallahi üzülüyorum hocam ya, sizin gibi güzel insanların saflığına. Çok değerlisiniz ama bu Dünya için fazla iyisiniz. - 17-04-2019, 17:03:35ozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce benimde başıma gelmişti hocam saflık değil , tutanak tutturduğunuz zaman belirli bir süre (bundan bir kaç sene önce 18 aydı) geçtikten sonra hazineye devredileceği yazıyor zaten imzaladığınız belgede , herhangi bir havuz vs. olaylarını bilmiyorum muhtemelen farklı şekillerde gelen paralarda o işlemler uygulanıyodur i, kayıplar için bildiğim prosedür bu şekilde. - 17-04-2019, 17:14:20Size önerim parayı kendiniz veya bir başkası için kullanmayın. Bulduğunuz para ile bağış veya iyilik de yapmayın. Çünkü o para size ait değil. Paranın sahibi size (parayı bulan kişiye) ulaşmaya çalışıyor olabilir.
Parasını kaybeden kişi parasına ihtiyacı olabilir. O parayı kazanması kolay olmamış olabilir. Bunları düşünün.
- Kolluk güçlerine bilgi verin. Parayı emniyetteki yetkili kişiye tutanak tutturarak verin.
- Parayı bulduğunuz vere yakın bir yere (tabela yada duvar olabilir) bir not bırakın. Notun yağmurda zarar görmemesi için poşet dosyanın içine koyabilirsiniz. Nota sakın paranın miktarını yazmayın. Örnek: "Burada bir miktar para buldum. Eğer buralarda paranızı düşürdüğünüzü düşünüyorsanız en yakın emniyet merkezine gidin." yazabilirsiniz.
Umarım parayı kaybeden kişi parasını en yakın zamanda bulur. Sizin de içiniz rahat eder. - 17-04-2019, 17:15:43Hayır değil belki ama bir başkasının malını parasını yerde bulsam dahi yiyerek gunaha girmek istemem. Çok çok şükür ki benim ihtiyacım yok bu paraya. Vicdanımı rahatsız edecek bir durum yok. Ama vijdanımı rahatsız edecek bir durum oluşmasın diye en ince hesabı yapmak zorundayım.ozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2019, 17:22:44Hayır kimlik bilgisi olsa bulmaya çalışıyorum demem buldum derdimInsomnia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2019, 17:27:32Pardon ben yanlış anlamışım , biraz bekleyin daha sonra aç biri görürseniz karnını doyurmak en güzeli bence.Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2019, 17:55:45Bağış yap diyenlere kulak asmayın hocam. Kimin parasını kime bağışlayacaksınız? Sahibi belki şu an perişan bir halde parayı bulmayı umut ediyor! Bulduğunuz civardaki karakola tutanak karşılığı teslim etmenizi öneririm. Sizin yapabileceğiniz en güzel hareket bu olacaktır.