• 17-04-2019, 11:39:22
    #55
    miktarı bilmiyorum ama ,ben olsam fakir bir aileye verirdim .

    yada abur cubur doldurup sokaktaki çocuklara bir ziyafet çekerdim
  • 17-04-2019, 11:49:38
    #56
    Hocam milletin parasını camiye falan verme. Git en yakın karakola ver. Mutlaka parayı kaybeden ilk karakola gider. Sağa sola bağışlama parayı. Kaybedenin ihtiyacı vardır, parasını arıyordur bence.
  • 17-04-2019, 12:34:15
    #57
    Nacizane tavsiyem 1 yıl bekletmeniz ondan sonra istediğiniz yere verebilirsiniz veya kendiniz kullanabilirsiniz. Hiç bir yere bağış vs.. yapmayın sizde kalsın Sahibi mutlaka size ulaşacaktır.
  • 17-04-2019, 13:41:18
    #58
    fakiri giydir erzak al ver üstüne sende 20 30 at
  • 17-04-2019, 15:51:08
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Delirmiş bunlar
    Kolluk kuvvetine verirsen = YERLER
    Camiye verirsen = YERLER
    Vakıflara verirsen = YERLER

    Senin paran değilki niye hayır yapıyon?
    Sahibi yoksa, harca gitsin.

    İlla verecem diyorsan; bana ver. İnan o vermeye kalkıştığın yerlerden daha hayırlı işler yaparım.
  • 17-04-2019, 16:14:27
    #60
    Kolluk kuvvetlerine verirsen yerler gibi bi dusunceye katilmiyorum , en yakin karakola gidip ifade verip tutanak tutturun zaten yapacaginiz baska bir alternatif yok , miktar buyukse paranin sahibi elinde sonunda sizi bulur zaten , durduk yere sorun yasarsiniz
  • 17-04-2019, 16:29:43
    #61
    izmir çevirme sahibini bulur
  • 17-04-2019, 16:48:15
    #62
    ozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delirmiş bunlar
    Kolluk kuvvetine verirsen = YERLER
    Camiye verirsen = YERLER
    Vakıflara verirsen = YERLER

    Senin paran değilki niye hayır yapıyon?
    Sahibi yoksa, harca gitsin.

    İlla verecem diyorsan; bana ver. İnan o vermeye kalkıştığın yerlerden daha hayırlı işler yaparım.
    Yalnış ın var ben hayır yapmaya çalışmıyorum ki benim olmayan bir parayla hayır yapılmaz. Sahibini bulamazsam çok zor durumda ve gerçekten ihtiyacı olan biri yada birilerine mi vermeliyim yoksa bir vakıfa mı onun derdindeyim
  • 17-04-2019, 16:50:44
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnış ın var ben hayır yapmaya çalışmıyorum ki benim olmayan bir parayla hayır yapılmaz. Sahibini bulamazsam çok zor durumda ve gerçekten ihtiyacı olan biri yada birilerine mi vermeliyim yoksa bir vakıfa mı onun derdindeyim
    Kimseye vermemelisin.
    Git harca.

    Niye başkasına verme ihtiyacı duyuyorsun? Günahı başkasıyla mı paylaşmak istiyorsun?
    Yoksa vicdanını mı rahatlatmak?

    Hayır yapmaya çalışmıyorum dediğin için bunları sordum.
    Psikolojini anlamaya çalışıyorum, yanlış anlama beni.

    Not: Bu bir günah değil, kimsenin parasını çalmadın.