miktarı bilmiyorum ama ,ben olsam fakir bir aileye verirdim .
yada abur cubur doldurup sokaktaki çocuklara bir ziyafet çekerdim
Para buldum sizce ne yapmalıyım?
103
●4.728
- 17-04-2019, 15:51:08Üyeliği durdurulduDelirmiş bunlar

Kolluk kuvvetine verirsen = YERLER
Camiye verirsen = YERLER
Vakıflara verirsen = YERLER
Senin paran değilki niye hayır yapıyon?
Sahibi yoksa, harca gitsin.
İlla verecem diyorsan; bana ver. İnan o vermeye kalkıştığın yerlerden daha hayırlı işler yaparım.
- 17-04-2019, 16:48:15Yalnış ın var ben hayır yapmaya çalışmıyorum ki benim olmayan bir parayla hayır yapılmaz. Sahibini bulamazsam çok zor durumda ve gerçekten ihtiyacı olan biri yada birilerine mi vermeliyim yoksa bir vakıfa mı onun derdindeyimozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2019, 16:50:44Üyeliği durdurulduKimseye vermemelisin.Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Git harca.
Niye başkasına verme ihtiyacı duyuyorsun? Günahı başkasıyla mı paylaşmak istiyorsun?
Yoksa vicdanını mı rahatlatmak?
Hayır yapmaya çalışmıyorum dediğin için bunları sordum.
Psikolojini anlamaya çalışıyorum, yanlış anlama beni.
Not: Bu bir günah değil, kimsenin parasını çalmadın.
