Para buldum sizce ne yapmalıyım?
103
●4.728
- 17-04-2019, 09:12:25Bu yoruma ek olarak, eğer muhtarınızı yakından tanıyorsanız ona gidip yardıma ihtiyacı olan ailelerin listesini alıp bulunduğunuz mahalledeki insanlara yardım edebilirsiniz. Her muhtar yapıyor mu bilmiyorum ama bizim muhtarlıkta böyle bir liste varMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2019, 09:21:49Hocam biraz absürt gelebilir ama bu durumu Cimer'e yazabilirsin. Eğer dediğin gibi yüklü bir miktar ise bankadan çekilmiş ihtimali çok yüksektir. Belki Cimer aracılığı ile çok basit bir şekilde bulunabilir.Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası ben bulsam hiçbir yere vermeden bekletirim. Sonuçta az bir para değil sahibi kim bilir ne durumdadır.
https://www.cimer.gov.tr/ - 17-04-2019, 10:29:23
- 17-04-2019, 10:30:21Değerli kardeşim,
Yardım yapmak istiyorsan alttaki konuda belirtilen kardeşimize bir miktar da olsa şifa olabilirsin
https://www.r10.net/off-topic/202702...istiyoruz.html - 17-04-2019, 10:58:04Ne camiye yardımı hocam camiye Allah yardım eder siz zor durumda bir aile, hasta yada öğrenci gibi birşey bulun.Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi yinede bulan sizsiniz siz bilirsiniz. - 17-04-2019, 11:11:56Camiye vermesine gerek yok zaten camiye vermesini kimse istemez camiye verenler yetiyor fazlası ile bu bağlamda ye yada lösev hiç iç açıcı olmamış.Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lösev'e de her yık milyonlarca lira para gidiyor sizin mantığınız ile bakarsak.
eyvallah bencede camii yerine lösev daha iyi olacaktır ama bu tarz da söylenmesi bana göre yanlış,
tartışmak istemiyorum tartışmaya açık bir cümle kurulmuş bunun açılımını yapmanızı dilerdim. ne gerek var yerine camii her cuma toplayabiliyor ama lösev hakkında insanlar bilinçlenmeli gibi güzel bircümle iyi olurdu
Ye seçeneğini hiç dile getirmemelisiniz bence siz o muallakta kaldığınız zaman belki size göre etik ve iştah kabartıcı olabilir. Ama ne islam fıkıhına ne İyi insanlara göre bir davranış biçimidir bu. iyi insanlar bunu yapamaz.
tartışmak değil amacım lütfen halka açık platformlarda bu gibi cümleleri biraz daha itinalı kuralım
iyi forumlar
saygılar.
