Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 önerim var. Camiye zaten her yıl milyonlarca para gidiyor, senin de vermene gerek yok bence

1. Ye
2. Lösev
Camiye vermesine gerek yok zaten camiye vermesini kimse istemez camiye verenler yetiyor fazlası ile bu bağlamda ye yada lösev hiç iç açıcı olmamış.
lösev'e de her yık milyonlarca lira para gidiyor sizin mantığınız ile bakarsak.
eyvallah bencede camii yerine lösev daha iyi olacaktır ama bu tarz da söylenmesi bana göre yanlış,
tartışmak istemiyorum tartışmaya açık bir cümle kurulmuş bunun açılımını yapmanızı dilerdim. ne gerek var yerine camii her cuma toplayabiliyor ama lösev hakkında insanlar bilinçlenmeli gibi güzel bircümle iyi olurdu

Ye seçeneğini hiç dile getirmemelisiniz bence siz o muallakta kaldığınız zaman belki size göre etik ve iştah kabartıcı olabilir. Ama ne islam fıkıhına ne İyi insanlara göre bir davranış biçimidir bu. iyi insanlar bunu yapamaz.

tartışmak değil amacım lütfen halka açık platformlarda bu gibi cümleleri biraz daha itinalı kuralım

iyi forumlar
saygılar.