Lösev.
Kaçuv.
Bunlardan birine ya da bu 2 kuruma paylaştırmanızı önerebilirim.
Birçok öneri arasında benimkisi de kaybolacak bir şey olsa da bilerek yazmak istedim. Çünkü konuyu şu anda 33+ kişi okuyor, eminim bu kurumlara ilgisi olmayan dostlarımız vardır. Her ay 10 TL bile bir umut demektir, bu kurumları hiçbir zaman hiç kimsenin es geçmemesini kişisel olarak sizlerden rica ederim.
Para buldum sizce ne yapmalıyım?
103
●4.728
- 17-04-2019, 01:06:54Bana da geçen markette 5 TL fazla paraüstü verdiler o gün veremedim diye içim içimi yedi
Ama sonra keşke vermeseydim de bi kedi maması alsaydım dedim, paraüstünü fazla veren kişiyi sanırım zor duruma soktum. Velhasıl haksız ele geçen bir para huzursuzluk yaratıyor. Allah kolaylık versin
- 17-04-2019, 01:59:33Başkasının parasını oraya, buraya, şuraya ver demek ne kadar hatalıysa camiye vermende o vebalden kurtulmana yeter mi acaba?
Emniyet güçleri durur iken başka mecralarda at koşturmanın, vakit kaybetmenin anlamı yok.
Neredeyse "Emniyet güçlerine güvenme" diyebilecek zihniyete de şaşmamak gerek. - 17-04-2019, 02:09:21Arkadaşlar miktar xx.xxx tl tutarından bu parayı yemem söz konusu bile olamaz. Benden çıkmazsa çoluk çocuğumdan çıkar. Allah nasipte etmesin. Kolluk kuvvetlerine verilen paranın nereye gittiğinden emin değilim belliki bankadan çekilmiş bir bankacı arkadaşın yardımıyla çevre bankaları araştırıyorum sonrasında bulunmazsa bir hayır kurumuna yada ihtiyaç sahibine vereceğim
Ama sonra keşke vermeseydim de bi kedi maması alsaydım dedim, paraüstünü fazla veren kişiyi sanırım zor duruma soktum. Velhasıl haksız ele geçen bir para huzursuzluk yaratıyor. Allah kolaylık versin