• 17-04-2019, 00:59:09
    #28
    Lösev.
    Kaçuv.

    Bunlardan birine ya da bu 2 kuruma paylaştırmanızı önerebilirim.

    Birçok öneri arasında benimkisi de kaybolacak bir şey olsa da bilerek yazmak istedim. Çünkü konuyu şu anda 33+ kişi okuyor, eminim bu kurumlara ilgisi olmayan dostlarımız vardır. Her ay 10 TL bile bir umut demektir, bu kurumları hiçbir zaman hiç kimsenin es geçmemesini kişisel olarak sizlerden rica ederim.
  • 17-04-2019, 01:01:28
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Lösev ya da Mehmetçik Vakfı'na bağışta bulunun.
  • 17-04-2019, 01:06:54
    #30
    Bana da geçen markette 5 TL fazla paraüstü verdiler o gün veremedim diye içim içimi yedi Ama sonra keşke vermeseydim de bi kedi maması alsaydım dedim, paraüstünü fazla veren kişiyi sanırım zor duruma soktum. Velhasıl haksız ele geçen bir para huzursuzluk yaratıyor. Allah kolaylık versin
  • 17-04-2019, 01:46:12
    #31
    sahibini bulamadıysan, bu konudaki kardeşimize destek olabilirsin.
  • 17-04-2019, 01:51:48
    #32
    Çevrene göz at durumu kötü olan gerçek bir aile bulacaksın. Vakti zamanında komşum, çocuk bezi bulamadığı için çocuğunun altına bildiğin poşet bağlamıştı.
    Cami vb yerlere vermek yerine en mantıklı ve hayırlı olanda budur.
  • 17-04-2019, 01:59:03
    #33
    emniyete zabıtaya verme kararı verirseniz muhakkak tutanak ile teslim edin.

    diğer taraftan ben cami-vakıf vs yerine doğrudan yardımda bulunabileceğiniz birileri varsa onlara vermenizi tavsiye ederim.
  • 17-04-2019, 01:59:33
    #34
    Başkasının parasını oraya, buraya, şuraya ver demek ne kadar hatalıysa camiye vermende o vebalden kurtulmana yeter mi acaba?

    Emniyet güçleri durur iken başka mecralarda at koşturmanın, vakit kaybetmenin anlamı yok.

    Neredeyse "Emniyet güçlerine güvenme" diyebilecek zihniyete de şaşmamak gerek.
  • 17-04-2019, 02:09:21
    #35
    Arkadaşlar miktar xx.xxx tl tutarından bu parayı yemem söz konusu bile olamaz. Benden çıkmazsa çoluk çocuğumdan çıkar. Allah nasipte etmesin. Kolluk kuvvetlerine verilen paranın nereye gittiğinden emin değilim belliki bankadan çekilmiş bir bankacı arkadaşın yardımıyla çevre bankaları araştırıyorum sonrasında bulunmazsa bir hayır kurumuna yada ihtiyaç sahibine vereceğim
  • 17-04-2019, 02:12:50
    #36
    Hocam emniyete falan verme benim kanaatimce ülkede bu kadar yolsuzluk dönerken onada çöker. tanıdığın bildiğin sokakta aç gezen çocuklar görürsün köpek kedi falan görürsin o parayla onları besle ihtiyaçlarını gider