Başkasının parasını oraya, buraya, şuraya ver demek ne kadar hatalıysa camiye vermende o vebalden kurtulmana yeter mi acaba?
Emniyet güçleri durur iken başka mecralarda at koşturmanın, vakit kaybetmenin anlamı yok.
Neredeyse "Emniyet güçlerine güvenme" diyebilecek zihniyete de şaşmamak gerek.