Bana da geçen markette 5 TL fazla paraüstü verdiler o gün veremedim diye içim içimi yedi Ama sonra keşke vermeseydim de bi kedi maması alsaydım dedim, paraüstünü fazla veren kişiyi sanırım zor duruma soktum. Velhasıl haksız ele geçen bir para huzursuzluk yaratıyor. Allah kolaylık versin