• 17-04-2019, 00:29:10
    #10
    Faize yatır, faizler iyi bu ara...
  • 17-04-2019, 00:30:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bir ihtiyac sahibi bulup ona yardim yapabilirsin, LOSEV ayrica iyi bir fikir.
  • 17-04-2019, 00:30:36
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı çevrede bende 100 lira bulmuştum valla yedim ne yalan söyliyim. Miktar büyükse kaybedenin hayrına bağışta bulunun vakıflara eşit pay edip.
  • 17-04-2019, 00:31:06
    #13
    Emniyete teslim edin diyeceğim ama, paranın emniyette olduğundan eminseniz.
    Hiçbirşey yapamazsanız, Lösev gibi bağışlarla ayakta duran kurumlara bağış yapmanızdır.
  • 17-04-2019, 00:31:56
    #14
    para ne kadar ki
  • 17-04-2019, 00:36:04
    #15
    Evsiz çocukların karnını doyur, geç
  • 17-04-2019, 00:36:32
    #16
    Herkes sosyal medya kullanmıyor. Emniyete verin belki sahibi çoktan emniyete başvurmuştur veya başvuracaktır. Ayrıca gittin bağış yaptin paranin sahibide geç oldu ama gördü ilanlarindan birini sizinle iletisime gecti. O para benim için çok önemliydi (sağlık,aile vb.sebepler) dedi. Ne diyeceksiniz ben sizin paranizi camiye veya x kurumuna bağış yaptim mi? Bence cok yanlış. Başkasının parası ile yardim olmaz.
  • 17-04-2019, 00:36:48
    #17
    1 hafta beklemişsiniz ve şansınızı denemişsiniz gerçekten sahibini bulamadıysanız eğer sizi zora zokan borcunuz harcınız vs varsa onu ödemenizi tavsiye ederim.

    camiye yardım löseve yardım vs bunlar ikinci aşamalar öncelikli olarak sizi derde zora sokan borçlarınız olacaktır. Eğer böyle bir durum yoksa bildiğiniz ihtiyacı olan birilerine hepsini birden değil parça parça verebilirsiniz. küçük yardımlar daha iyi olacaktır.
  • 17-04-2019, 00:38:02
    #18
    Miktar kaydadeğer, kaybedenin arayacağı bir miktarsa zaten çevre emniyet güçlerinin bundan haberi vardır. Bir kayıt muhakkak bırakılmıştır. Sizde parayı bulduğun çevre karakola bilgi verip teslim edin yerine ulaşır. Bir yere bağış yapayım derken bir yerden olmayın. Düşüncem bu şekilde.