Herkes sosyal medya kullanmıyor. Emniyete verin belki sahibi çoktan emniyete başvurmuştur veya başvuracaktır. Ayrıca gittin bağış yaptin paranin sahibide geç oldu ama gördü ilanlarindan birini sizinle iletisime gecti. O para benim için çok önemliydi (sağlık,aile vb.sebepler) dedi. Ne diyeceksiniz ben sizin paranizi camiye veya x kurumuna bağış yaptim mi? Bence cok yanlış. Başkasının parası ile yardim olmaz.