• 17-04-2019, 00:38:42
    #19
  • 17-04-2019, 00:40:39
    #20
    Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    İzmir bayraklıda bir miktar para bulduk. Sahibini facebook instagram Twitter bütün sosyal mecralarda ve çevreye ilan asarak bulmaya çalıştık bir haftadır.
    Siz ne önerirsiniz. Bir camiye yardım, zor durumda olan bir aileye yardım vs vs ne önerirseniz
    Darüşşafaka ya bağışlayin başarılı yetim çocuklar burada kolej düzeyinde eğitim görüyor
  • 17-04-2019, 00:47:48
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Emniyete teslim edin belki, Kamaralardan şahısı tespit edip kimlik tespiti yapabilirler. Ücret büyükse uğraşılır ancak küçükse uğraşacaklarını sanmam
  • 17-04-2019, 00:48:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    3 gun bekle.
    Sonrasi sana kalmis
  • 17-04-2019, 00:50:49
    #23
    En sağlıklısı emniyete teslim etmek emniyette kayıtı olabilir
    Kaybeden için önemli bir para olabilir miktarı ne kadar bilmiyorum ama
  • 17-04-2019, 00:51:13
    #24
    Mama alıp kedi köpeklere dağıt en iyisi hocam.
  • 17-04-2019, 00:53:42
    #25
    Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    İzmir bayraklıda bir miktar para bulduk. Sahibini facebook instagram Twitter bütün sosyal mecralarda ve çevreye ilan asarak bulmaya çalıştık bir haftadır.
    Siz ne önerirsiniz. Bir camiye yardım, zor durumda olan bir aileye yardım vs vs ne önerirseniz
    https://www.r10.net/off-topic/202702...istiyoruz.html

    bu kardeşimize yardım yap en güzeli olur
  • 17-04-2019, 00:55:30
    #26
    Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    İzmir bayraklıda bir miktar para bulduk. Sahibini facebook instagram Twitter bütün sosyal mecralarda ve çevreye ilan asarak bulmaya çalıştık bir haftadır.
    Siz ne önerirsiniz. Bir camiye yardım, zor durumda olan bir aileye yardım vs vs ne önerirseniz
    Polis veya zabıta gibi devletin ilgili kurumlarına teslim etmek en hayırlısıdır.
  • 17-04-2019, 00:56:13
    #27
    Emniyet'i pek önermem. Parayı teslim etmeden işlem yapabiliyorsanız yapın. Sahibi çıkarsa size ulaşsınlar. Yoksa o paranın sahibini bulacağını pek sanmıyorum emniyette.

    Emin olduğunuz durumu kötü bir aileye gıda, giyim vs. yardımı yapabilirsiniz.