Emniyet'i pek önermem. Parayı teslim etmeden işlem yapabiliyorsanız yapın. Sahibi çıkarsa size ulaşsınlar. Yoksa o paranın sahibini bulacağını pek sanmıyorum emniyette.

Emin olduğunuz durumu kötü bir aileye gıda, giyim vs. yardımı yapabilirsiniz.