• 17-04-2019, 18:51:18
    #73
    Parayı kimseye teslim etmeyin sahibiniz bulamazsanız bir süre bekledikten sonra kendiniz ihtiyacı olan aile veya öğrenciye burs olarak verin en iyi tercih bu olacaktır eminim ki
  • 17-04-2019, 19:04:54
    #74
    Karakola tutanakla verebilirsin, para kaybetmiş ve başvuru yapanlardan kişiye uşaşacaklardır
  • 17-04-2019, 19:07:25
    #75
    camiye vereceğinize yeseniz daha hayırlı onlar o parayı çatır çatır yiyecek çünkü . sahibini bulamazsanız fakire fukaraya verin
  • 17-04-2019, 20:38:20
    #76
    Hocam yolda para bulup r10da mı arıyorsun ne yapacağını yav alın teri dökmeden bulunan bir para. Harcarsan senden fazlasıyla çıkar etme bulma dünyası, para yüklüyse bi emniyete gidip anlatabilirsin. Ufak meblağ ise çocuk esirgemeye yada huzurevine, löseve yolla, sevap olarak bakma olaya senin olmayan bir para sahibinede ulaşamıyosun bari orada bikaç insanın işini görsün öyle bak olaya.
  • 17-04-2019, 20:56:39
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Chu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır değil belki ama bir başkasının malını parasını yerde bulsam dahi yiyerek gunaha girmek istemem. Çok çok şükür ki benim ihtiyacım yok bu paraya. Vicdanımı rahatsız edecek bir durum yok. Ama vijdanımı rahatsız edecek bir durum oluşmasın diye en ince hesabı yapmak zorundayım.
    yak o zaman



    PubMed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce benimde başıma gelmişti hocam saflık değil , tutanak tutturduğunuz zaman belirli bir süre (bundan bir kaç sene önce 18 aydı) geçtikten sonra hazineye devredileceği yazıyor zaten imzaladığınız belgede , herhangi bir havuz vs. olaylarını bilmiyorum muhtemelen farklı şekillerde gelen paralarda o işlemler uygulanıyodur i, kayıplar için bildiğim prosedür bu şekilde.
    Sevgili hocam sana tavsiyem her yazana inanma.
    En basiti anayasayı okuyup bitirmen ardından da ülkede olanları gözlemlemen.
    Daha da basiti; Cumhurbaşkanı tarafsızdır der anayasada.
    Neyse.

    Kur-an'ı bildiğimiz kadar yasalarımızı da bilseydik olaylar farklı gelişirdi. Yine de sağlık en önemlisi.
    Sevgilerimle
  • 17-04-2019, 20:59:13
    #78
    Rakam ne kader hocam merek ettim ilan vs beye uğraşmışsınız dediğine göre.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 17-04-2019, 22:05:44
    #79
    Show TV ihbar hattına ulaşın ertesi gün bulursun
    Ama kolluk kuvvetlerine teslim edin show TV gelen ekiple...
  • 17-04-2019, 22:43:00
    #80
    Tersinden düsünün, parayi kaybeden nereye gider? Karakola.
    Para sahibiyle bulusma noktaniz orasi olabilir.
    Bence adres belli.
  • 17-04-2019, 23:57:14
    #81
    ozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yak o zaman




    Sevgili hocam sana tavsiyem her yazana inanma.
    En basiti anayasayı okuyup bitirmen ardından da ülkede olanları gözlemlemen.
    Daha da basiti; Cumhurbaşkanı tarafsızdır der anayasada.
    Neyse.

    Kur-an'ı bildiğimiz kadar yasalarımızı da bilseydik olaylar farklı gelişirdi. Yine de sağlık en önemlisi.
    Sevgilerimle
    Allahın yasalarını her yasadan üstün tutarım. Yak o zaman demek kadar cahilce ve saçma sapan tuhaf bir cevap bu platformdan duymayı beklemiyordum. Açıkçası büyük bir hayal kırıklığısınız.



    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yolda para bulup r10da mı arıyorsun ne yapacağını yav alın teri dökmeden bulunan bir para. Harcarsan senden fazlasıyla çıkar etme bulma dünyası, para yüklüyse bi emniyete gidip anlatabilirsin. Ufak meblağ ise çocuk esirgemeye yada huzurevine, löseve yolla, sevap olarak bakma olaya senin olmayan bir para sahibinede ulaşamıyosun bari orada bikaç insanın işini görsün öyle bak olaya.

    Hocam sizi anlamıyorum gerçekten. Ben r10 da para kaybeden varmı diye sormuyorum. Paranın sahibini aramıyorum. Sahibini aradım bulamadım bu saatten sonra ne yapmalıyım diye r10 ailesine danışıyorum. Allah muhafaza yemek harcamak aklımın ucundan bile geçmez.