Merhaba arkadaşlar
İzmir bayraklıda bir miktar para bulduk. Sahibini facebook instagram Twitter bütün sosyal mecralarda ve çevreye ilan asarak bulmaya çalıştık bir haftadır.
Siz ne önerirsiniz. Bir camiye yardım, zor durumda olan bir aileye yardım vs vs ne önerirseniz
Hocam biraz absürt gelebilir ama bu durumu Cimer'e yazabilirsin. Eğer dediğin gibi yüklü bir miktar ise bankadan çekilmiş ihtimali çok yüksektir. Belki Cimer aracılığı ile çok basit bir şekilde bulunabilir.
Açıkçası ben bulsam hiçbir yere vermeden bekletirim. Sonuçta az bir para değil sahibi kim bilir ne durumdadır.
https://www.cimer.gov.tr/