Delirmiş bunlar

Kolluk kuvvetine verirsen = YERLER
Camiye verirsen = YERLER
Vakıflara verirsen = YERLER
Senin paran değilki niye hayır yapıyon?
Sahibi yoksa, harca gitsin.
İlla verecem diyorsan; bana ver. İnan o vermeye kalkıştığın yerlerden daha hayırlı işler yaparım.
Yalnış ın var ben hayır yapmaya çalışmıyorum ki benim olmayan bir parayla hayır yapılmaz. Sahibini bulamazsam çok zor durumda ve gerçekten ihtiyacı olan biri yada birilerine mi vermeliyim yoksa bir vakıfa mı onun derdindeyim