Yalnış ın var ben hayır yapmaya çalışmıyorum ki benim olmayan bir parayla hayır yapılmaz. Sahibini bulamazsam çok zor durumda ve gerçekten ihtiyacı olan biri yada birilerine mi vermeliyim yoksa bir vakıfa mı onun derdindeyim
Kimseye vermemelisin.
Git harca.
Niye başkasına verme ihtiyacı duyuyorsun? Günahı başkasıyla mı paylaşmak istiyorsun?
Yoksa vicdanını mı rahatlatmak?
Hayır yapmaya çalışmıyorum dediğin için bunları sordum.
Psikolojini anlamaya çalışıyorum, yanlış anlama beni.
Not: Bu bir günah değil, kimsenin parasını çalmadın.