Kolluk kuvvetlerine verirsen yerler gibi bi dusunceye katilmiyorum , en yakin karakola gidip ifade verip tutanak tutturun zaten yapacaginiz baska bir alternatif yok , miktar buyukse paranin sahibi elinde sonunda sizi bulur zaten , durduk yere sorun yasarsiniz
öyle bir yiyorlarki aklın şaşıyor haa polis memur yiyor sanma ha ciğeri beş para etmez bir koltuk sevdalısının işi için harcanıyor o para.