ozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rüşvet havuzu bile var hocam, aysonunda o havuzdakiler paylaşılır kıdeme göre.

Vallahi üzülüyorum hocam ya, sizin gibi güzel insanların saflığına. Çok değerlisiniz ama bu Dünya için fazla iyisiniz.

Daha önce benimde başıma gelmişti hocam saflık değil , tutanak tutturduğunuz zaman belirli bir süre (bundan bir kaç sene önce 18 aydı) geçtikten sonra hazineye devredileceği yazıyor zaten imzaladığınız belgede , herhangi bir havuz vs. olaylarını bilmiyorum muhtemelen farklı şekillerde gelen paralarda o işlemler uygulanıyodur i, kayıplar için bildiğim prosedür bu şekilde.