ozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseye vermemelisin.
Git harca.

Niye başkasına verme ihtiyacı duyuyorsun? Günahı başkasıyla mı paylaşmak istiyorsun?
Yoksa vicdanını mı rahatlatmak?

Hayır yapmaya çalışmıyorum dediğin için bunları sordum.
Psikolojini anlamaya çalışıyorum, yanlış anlama beni.

Not: Bu bir günah değil, kimsenin parasını çalmadın.
Hayır değil belki ama bir başkasının malını parasını yerde bulsam dahi yiyerek gunaha girmek istemem. Çok çok şükür ki benim ihtiyacım yok bu paraya. Vicdanımı rahatsız edecek bir durum yok. Ama vijdanımı rahatsız edecek bir durum oluşmasın diye en ince hesabı yapmak zorundayım.