PubMed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolluk kuvvetlerine verirsen yerler gibi bi dusunceye katilmiyorum , en yakin karakola gidip ifade verip tutanak tutturun zaten yapacaginiz baska bir alternatif yok , miktar buyukse paranin sahibi elinde sonunda sizi bulur zaten , durduk yere sorun yasarsiniz
Rüşvet havuzu bile var hocam, aysonunda o havuzdakiler paylaşılır kıdeme göre.

Vallahi üzülüyorum hocam ya, sizin gibi güzel insanların saflığına. Çok değerlisiniz ama bu Dünya için fazla iyisiniz.