• 09-12-2018, 04:57:33
    #19
    Üyeliği durduruldu
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başka ülkeden gelmişsin, burada misafir olarak kalıyorsun ve burada yaşayan insanlara saygısızlık ediyorsun. Bizim milletimiz öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu misafir vatandaşlar laftan anlamıyorlar, kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke artık ülkelerine dönselerde hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

    2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen savaştan kaçıp gelmişsin bizim ülkemize sığınmışsın, hiç utanmadan buranın kültürünü, buranın insanlarını, buranın düzenini sorgulayamazsın, bozamazsın... Beğenmiyorsan beklersin savaşın bitmesini sonra gidersin.

    Demek istediğim hepsinin düzenimize ayak uydurmak zorunda olduğu. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı. Geriye kalanının en kısa zamanda ülkelerine dönmelerini ümit ediyorum
    Hocam sen komşunun seni rahatsız edişinden çok suriyeli komşunun seni rahatsız edişinden şikayetcisin. Rahatsız olduğun komşun Türk olsa bu konuyu açmazdın kuvvetle muhtemel.

    Belirttiğin hareket fransızda italyanda rusta tatarda yapsa saygısızlık suriyeli yapsada saygısızlık farkı yok, bu hareketler memlekete özgü hareketler değil insana özgü hareketler çünkü.

    İlk mesajımda dediğim gibi bende bu adamların burda olmasından şikayetciyim defolsun gitsinler diyenlerdenim ama kusura bakma ama sen burda gündem olmak kendine yandaş bulmak için bu konuyu açmışsın ve yaptığın anayasal bir suç halkı kin ve düşmanlığa alenen tahrik etme olarak.
  • 09-12-2018, 05:24:22
    #20
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen komşunun seni rahatsız edişinden çok suriyeli komşunun seni rahatsız edişinden şikayetcisin. Rahatsız olduğun komşun Türk olsa bu konuyu açmazdın kuvvetle muhtemel.

    Belirttiğin hareket fransızda italyanda rusta tatarda yapsa saygısızlık suriyeli yapsada saygısızlık farkı yok, bu hareketler memlekete özgü hareketler değil insana özgü hareketler çünkü.

    İlk mesajımda dediğim gibi bende bu adamların burda olmasından şikayetciyim defolsun gitsinler diyenlerdenim ama kusura bakma ama sen burda gündem olmak kendine yandaş bulmak için bu konuyu açmışsın ve yaptığın anayasal bir suç halkı kin ve düşmanlığa alenen tahrik etme olarak.
    Mesajımı dikkatli bir şekilde tekrar oku



    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen komşunun seni rahatsız edişinden çok suriyeli komşunun seni rahatsız edişinden şikayetcisin. Rahatsız olduğun komşun Türk olsa bu konuyu açmazdın kuvvetle muhtemel.

    Belirttiğin hareket fransızda italyanda rusta tatarda yapsa saygısızlık suriyeli yapsada saygısızlık farkı yok, bu hareketler memlekete özgü hareketler değil insana özgü hareketler çünkü.

    İlk mesajımda dediğim gibi bende bu adamların burda olmasından şikayetciyim defolsun gitsinler diyenlerdenim ama kusura bakma ama sen burda gündem olmak kendine yandaş bulmak için bu konuyu açmışsın ve yaptığın anayasal bir suç halkı kin ve düşmanlığa alenen tahrik etme olarak.
    Yazımda Anayasaya aykırı hiçbir durum yok. Eğer olduğunu düşünüyorsan en yakın savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilirsin, seni tutan yok.
    Ayrıca bunu yapan Fransız da olsa, İtalyan da olsa aynı zaten aksini iddia eden de yok
    Dediğim gibi yazımı dikkatlice oku...
  • 09-12-2018, 05:33:02
    #21
    Üyeliği durduruldu
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajımı dikkatli bir şekilde tekrar oku
    Bu sizin mesajınız.

    Hocam başka ülkeden gelmişsin, burada misafir olarak kalıyorsun ve burada yaşayan insanlara saygısızlık ediyorsun. Bizim milletimiz öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu misafir vatandaşlar laftan anlamıyorlar, kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke artık ülkelerine dönselerde hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

    2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen savaştan kaçıp gelmişsin bizim ülkemize sığınmışsın, hiç utanmadan buranın kültürünü, buranın insanlarını, buranın düzenini sorgulayamazsın, bozamazsın... Beğenmiyorsan beklersin savaşın bitmesini sonra gidersin.

    Demek istediğim hepsinin düzenimize ayak uydurmak zorunda olduğu. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı. Geriye kalanının en kısa zamanda ülkelerine dönmelerini ümit ediyorum

    Buda olması gereken mesaj.

    Üst katıma taşınmışsın burada kiracı olarak kalıyorsun ve ortak yaşam alanımızdaki insanlara saygısızlık ediyorsun. Diğer komşular öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu yeni komşular laftan anlamıyorlar,kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke başka binaya taşınsaşlarda hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım buraya gelip kriacı olarak kalıp buranın mülk sahiplerine saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

    2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen başka mahalleden gelmiş buraya taşınmışsın meselesi değil bu, burda kimseyi taciz edemezsin.

    Demek istediğim ahlak denen mahalle kültürü denen birşey var herkes buna uymak zorunda. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı.



    Tekrar ediyorum, şikayetci olduğunuz rahatsız olduğunuz konularda haklısınız, ama üst komşunuzdan rahatsız oluyorsunuz siz direkt bunu etnik kökene bağlamayın bu dediklerinizi yapan fransızda var türkte var. Sizin şikayetiniz üst komşularınızdan başka birşeyden değil.
  • 09-12-2018, 05:37:52
    #22
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sizin mesajınız.

    Hocam başka ülkeden gelmişsin, burada misafir olarak kalıyorsun ve burada yaşayan insanlara saygısızlık ediyorsun. Bizim milletimiz öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu misafir vatandaşlar laftan anlamıyorlar, kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke artık ülkelerine dönselerde hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

    2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen savaştan kaçıp gelmişsin bizim ülkemize sığınmışsın, hiç utanmadan buranın kültürünü, buranın insanlarını, buranın düzenini sorgulayamazsın, bozamazsın... Beğenmiyorsan beklersin savaşın bitmesini sonra gidersin.

    Demek istediğim hepsinin düzenimize ayak uydurmak zorunda olduğu. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı. Geriye kalanının en kısa zamanda ülkelerine dönmelerini ümit ediyorum

    Buda olması gereken mesaj.

    Üst katıma taşınmışsın burada kiracı olarak kalıyorsun ve ortak yaşam alanımızdaki insanlara saygısızlık ediyorsun. Diğer komşular öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu yeni komşular laftan anlamıyorlar,kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke başka binaya taşınsaşlarda hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım buraya gelip kriacı olarak kalıp buranın mülk sahiplerine saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

    2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen başka mahalleden gelmiş buraya taşınmışsın meselesi değil bu, burda kimseyi taciz edemezsin.

    Demek istediğim ahlak denen mahalle kültürü denen birşey var herkes buna uymak zorunda. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı.




    Tekrar ediyorum, şikayetci olduğunuz rahatsız olduğunuz konularda haklısınız, ama üst komşunuzdan rahatsız oluyorsunuz siz direkt bunu etnik kökene bağlamayın bu dediklerinizi yapan fransızda var türkte var. Sizin şikayetiniz üst komşularınızdan başka birşeyden değil.
    O benim görüşümdür. Ne yazıp, ne yazmayacağımı, ne düşünüp, ne düşünmeyeceğimi senden öğrenecek değilim. Söylediklerimin arkasındayım, yanlış bir şey de söylemedim. Kendin anlamak istediğin gibi anlıyorsun olayı...



    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sizin mesajınız.

    Hocam başka ülkeden gelmişsin, burada misafir olarak kalıyorsun ve burada yaşayan insanlara saygısızlık ediyorsun. Bizim milletimiz öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu misafir vatandaşlar laftan anlamıyorlar, kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke artık ülkelerine dönselerde hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

    2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen savaştan kaçıp gelmişsin bizim ülkemize sığınmışsın, hiç utanmadan buranın kültürünü, buranın insanlarını, buranın düzenini sorgulayamazsın, bozamazsın... Beğenmiyorsan beklersin savaşın bitmesini sonra gidersin.

    Demek istediğim hepsinin düzenimize ayak uydurmak zorunda olduğu. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı. Geriye kalanının en kısa zamanda ülkelerine dönmelerini ümit ediyorum

    Buda olması gereken mesaj.

    Üst katıma taşınmışsın burada kiracı olarak kalıyorsun ve ortak yaşam alanımızdaki insanlara saygısızlık ediyorsun. Diğer komşular öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu yeni komşular laftan anlamıyorlar,kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke başka binaya taşınsaşlarda hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım buraya gelip kriacı olarak kalıp buranın mülk sahiplerine saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

    2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen başka mahalleden gelmiş buraya taşınmışsın meselesi değil bu, burda kimseyi taciz edemezsin.

    Demek istediğim ahlak denen mahalle kültürü denen birşey var herkes buna uymak zorunda. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı.




    Tekrar ediyorum, şikayetci olduğunuz rahatsız olduğunuz konularda haklısınız, ama üst komşunuzdan rahatsız oluyorsunuz siz direkt bunu etnik kökene bağlamayın bu dediklerinizi yapan fransızda var türkte var. Sizin şikayetiniz üst komşularınızdan başka birşeyden değil.
    Yazımda yanlış anlaşılmasına karşın bir not düşmüşüm, fakat buna rağmen nasıl yanlış anladınız hayret ediyorum

    "Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere... "
  • 09-12-2018, 05:46:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O benim görüşümdür. Ne yazıp, ne yazmayacağımı, ne düşünüp, ne düşünmeyeceğimi senden öğrenecek değilim. Söylediklerimin arkasındayım, yanlış bir şey de söylemedim. Kendin anlamak istediğin gibi anlıyorsun olayı...


    Yazımda yanlış anlaşılmasına karşın bir not düşmüşüm, fakat buna rağmen nasıl yanlış anladınız hayret ediyorum

    "Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere... "
    1 - ) Benim mesajımı alıntılayarak diyaloğu siz başlattınız lütfen benim üslubumla yanıtlayın söylediklerimi.
    2 - ) Konu sahibi siz değilmişsiniz yeni farkettim dikkat etseyim yanıtlamazdım gereksiz bir polemik olmaması adına.
    3 - ) Yaptığınız anayasal bir ihlaldir hangi maddeden dolayı olduğunuda yazdım, ahmet mehmet bunun huyu bu diyerek yapılan propaganda ayrı bunları bir etnik kimliğe yada dine yöneltmek ayrıdır SAHİBİ OLDUĞUNUZ ÜLKENİN YASALARINI ÖĞRENMENİZİ TAVSİYE EDERİM.
    4 - ) LAFINIZI BURDA MİSAFİR OLARAK KALIP BURANIN İNSANINA SAYGISIZLIK EDENLERE DEĞİL, İNSANA SAYGISIZLIK EDEN İNSANLARA KARŞI ETMELİSİNİZ.

    Başka mesaj yazmayacağım alıntılamayın lütfen, umarım bir gün aydınlık düşüncelerde buluşabiliriz sizinle.
  • 09-12-2018, 05:52:24
    #24
    backlinkAjans.com
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturduğum evin üst katındalar, ben dördüncü kattayım, onlar beşinci katta, hayattan bezdirdiler resmen beni, hep bi gürültü hep bi cızırtı sesi, ne yapıcağımı bilmiyorum,
    çoğu zaman misket sesi geliyor, sanırım benim odamın yukarısında halı yok, parke üzerinde misket oynuyor çocuklar, misket sesi geliyor, iki yada üç aile birlikte yaşıyorlar, sabahları ve gündüzleri misket sesi ve yere vurmaya benzer sesler gelir,
    geceleri şuandada cızırtıya benzer bir ses geliyor, gece geç saatlerde apartmana girip çıkıyorlar, merdivenlerden inip çıkarken baya gürültü çıkartıyorlar, hayvanlar tepiniyor gibi,
    birkaç kere söyledik gürültü yapmayın bizi rahatsız etmeye hakkınız yok falan sakin dille anlatmaya çalıştık ama değişen birşey olmadı
    sesler benim üstümdeki kattan mı geliyor, altıncı teras kattan mı geliyor bilemem, ben dördüncü katta oturuyorum, beş ve altıncı katta da suriyeliler var, her iki kat birine ait, 4 5 yıldır suriyelilere kiralıyor,
    benim üstümdeki katta en son başka suriyeliler vardı, apartmanı çok kirletiyordular, çöplerini dışarı çıkarırken(artık ne taşıyorlarsa) pis kirli bir su tüm apartman merdivenlerine düşerdi,
    hatta son gelen suriyeliler şunuda yaptılar, 5 6 ay önce suriyeliler hariç apartmanda para topladık boyadık apartman iç duvarlarını, merdivenlerin olduğu kısım
    bir ay önce sanırım biri sert bir çisim ile duvarların kimi yerlerini büyükçe çizmiş, neden bunları yapıyorlar hiç anlamıyorum, şiddete de başvurmak istemiyorum, sayıları bizden fazla, evde ben ve babam varız erkek olarak
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/...orunu-26823800

    Sanırım eğitim sadece Suriyeli çocuklara değilde bizim de ihtiyacımız varmış gibi duruyor, Polisi arayıp şikayet kaydı tutturmak yerine dövmek seçilmiş ki kişi sayısı fazlalığından o yolda olmadığını kendiniz dile getirmişiniz. Polis kaydı ile birlikte apartmanda sizin altınızda oturanlarla birlikte toplanan imza ile birlikte mahkemeye verebilirsiniz. Aile yapısına uymayan oturduğunuz yere zarar veren KİRACILAR bina yönetimi tarafından çıkartılabilir. Ama ilk çözüm sizi bir yere götürmeyecektir hiçbir zaman.
  • 09-12-2018, 06:10:42
    #25
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 - ) Benim mesajımı alıntılayarak diyaloğu siz başlattınız lütfen benim üslubumla yanıtlayın söylediklerimi.
    2 - ) Konu sahibi siz değilmişsiniz yeni farkettim dikkat etseyim yanıtlamazdım gereksiz bir polemik olmaması adına.
    3 - ) Yaptığınız anayasal bir ihlaldir hangi maddeden dolayı olduğunuda yazdım, ahmet mehmet bunun huyu bu diyerek yapılan propaganda ayrı bunları bir etnik kimliğe yada dine yöneltmek ayrıdır SAHİBİ OLDUĞUNUZ ÜLKENİN YASALARINI ÖĞRENMENİZİ TAVSİYE EDERİM.
    4 - ) LAFINIZI BURDA MİSAFİR OLARAK KALIP BURANIN İNSANINA SAYGISIZLIK EDENLERE DEĞİL, İNSANA SAYGISIZLIK EDEN İNSANLARA KARŞI ETMELİSİNİZ.

    Başka mesaj yazmayacağım alıntılamayın lütfen, umarım bir gün aydınlık düşüncelerde buluşabiliriz sizinle.
    1-) Kötü, argolu veya hakaret içeren bir üslupla konuşmadım sizinle.
    2-) Gereksiz bir polemik olduğu konusunda hem fikiriz.
    3-) Ülkenin sahibi olunmaz. Ülkenin vatandaşı olunur. Ülkemin yasalarına gayet saygılı ve bağlı biriyim... Yargıtay Dördüncü Hukuk Dairesi 08.03.1988 tarih ve 9920 Esas,2217 sayılı kararını incelemenizi tavsiye ederim. Sizin yaptığınız kanıtsız ve haksız yere suçlamadır. Eğer ortada anayasayı ihlal eden herhangi bir durum varsa. Bu konuyu bilgili kişilerle paylaşıp gerekli yasal işlemin başlatılmasını talep edebilirsiniz. Kafanıza göre insanları suçlayamaz veya yargılayamazsınız. Bu yüzden size dedim ki, bunun bir suç olduğunu düşünüyorsanız en yakın savcılığa başvurun...
    4-) Konumuz ile ilgili bir yazı yazdım. Lafı çarpıtıyorsunuz
  • 09-12-2018, 06:29:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-) Kötü, argolu veya hakaret içeren bir üslupla konuşmadım sizinle.
    2-) Gereksiz bir polemik olduğu konusunda hem fikiriz.
    3-) Ülkenin sahibi olunmaz. Ülkenin vatandaşı olunur. Ülkemin yasalarına gayet saygılı ve bağlı biriyim... Yargıtay Dördüncü Hukuk Dairesi 08.03.1988 tarih ve 9920 Esas,2217 sayılı kararını incelemenizi tavsiye ederim. Sizin yaptığınız kanıtsız ve haksız yere suçlamadır. Eğer ortada anayasayı ihlal eden herhangi bir durum varsa. Bu konuyu bilgili kişilerle paylaşıp gerekli yasal işlemin başlatılmasını talep edebilirsiniz. Kafanıza göre insanları suçlayamaz veya yargılayamazsınız. Bu yüzden size dedim ki, bunun bir suç olduğunu düşünüyorsanız en yakın savcılığa başvurun...
    4-) Konumuz ile ilgili bir yazı yazdım. Lafı çarpıtıyorsunuz
    1 - ) O benim görüşümdür. Ne yazıp, ne yazmayacağımı, ne düşünüp, ne düşünmeyeceğimi senden öğrenecek değilim. Söylediklerimin arkasındayım, yanlış bir şey de söylemedim. Kendin anlamak istediğin gibi anlıyorsun olayı...
    2 - ) Ortak payda
    3 - ) Yaşanan ülkede demokrasi varsa ülkenin sahibi vatandaştır. TCK 216. kanıtsız haksız suçlama değil beyan ettiğim merak etmeyin.
    4 - ) Konudaki üslup ve düşünce biçimindeki hatayı beyan eden mesajımı alıntılayarak yaptınız bunu ama, hareketlerinizin getireceği sonuçları öngörmelisiniz

    Ve gerçekten kaç yaşındasın bilmiyorum ama, sahibi olduğun ülke dememe ülkenin sahibi olamaz diyerek cevap vermen çok üzücü, bu ideolojileri kimler aşıladı size çok yazık..

    -----

    + olarak uykusuz halaa forumda olup canı sıkılan arkadaşlar ben bunu buldumda takıldım uyuyamadım sizede tavsiye ederim sıralı gidiyor


    https://www.youtube.com/watch?v=suZK...MI-D-kwP8wxGyg
  • 09-12-2018, 06:40:35
    #27
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-) Kötü, argolu veya hakaret içeren bir üslupla konuşmadım sizinle.
    2-) Gereksiz bir polemik olduğu konusunda hem fikiriz.
    3-) Ülkenin sahibi olunmaz. Ülkenin vatandaşı olunur. Ülkemin yasalarına gayet saygılı ve bağlı biriyim... Yargıtay Dördüncü Hukuk Dairesi 08.03.1988 tarih ve 9920 Esas,2217 sayılı kararını incelemenizi tavsiye ederim. Sizin yaptığınız kanıtsız ve haksız yere suçlamadır. Eğer ortada anayasayı ihlal eden herhangi bir durum varsa. Bu konuyu bilgili kişilerle paylaşıp gerekli yasal işlemin başlatılmasını talep edebilirsiniz. Kafanıza göre insanları suçlayamaz veya yargılayamazsınız. Bu yüzden size dedim ki, bunun bir suç olduğunu düşünüyorsanız en yakın savcılığa başvurun...
    4-) Konumuz ile ilgili bir yazı yazdım. Lafı çarpıtıyorsunuz
    Anlamak istememekte ısrar ediyorsunuz. " halkı kin ve düşmanlığa alenen tahrik etme. " demişsiniz. Ben bu ülkenin vatandaşı olarak fikirlerimi ve düşüncelerimi özgür bir şekilde ifade etme hakkına sahibim. Ülkemde yaşayan misafirler hakkında da fikrimi dile getirmekte özgürüm. Benim söylemek istediğim şeyi siz çok çarpıttınız ama, ben sade bir dille anlatayım size...

    Vatandaşı olduğum ülkenin, vatandaşlarına ve özellikle benim akrabalarıma zarar verecek, taciz edecek, hakaret edecek olan kişinin ülkemizden uzaklaştırılması konusunda ki fikrimi sundum ben burada. Bu konuşmada bahsi geçen kişiler Suriyeli vatandaşlar değil ! Misafir olarak gelen ve ülkemizde suç işleme, insanları aşırı derecede rahatsız etme veya taciz etme gibi suçları işleyen Suriyeli vatandaşlardır... Bahsi geçen Suriyeli vatandaşlardan bahsetmemin asıl sebebide açılan konunun içeriğidir. Butün bunlardan bahsetmemi "halkı kin ve düşmanlığa alenen tahrik etme." 'ya bağlayamazsınız.

    Söyleyeceklerim bu kadardır. Değerli vaktimi daha çok bu boş polemiğe ayırmayı düşünmüyorum...