• 09-12-2018, 03:12:27
    #10
    O sesi iyi bilirim resmen insanın psikolojisini bozan bir ses çin işkencesi gibi. Bizim üst kattan da ayda yılda bir ses gelirdi. Allah tan sıpaları büyüdü de kurtulduk.

    Hocam acil çare bulman lazım valla sinirli huysuz bir tip olur çıkarsın
  • 09-12-2018, 03:12:42
    #11
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyelilerden gına geldi. Ama şu durumda misket sesi çoksa parkeyse bir halı alın gidin hediye edin. Ve sonra uyarın sessiz olun diye..
    niye alsın halıyı hediye. gitsin alsın kendisi.
  • 09-12-2018, 03:14:35
    #12
    bu iranlılarda bağıra bağıra konuşuyor, iyice uyuz olmaya başladım bende
  • 09-12-2018, 03:17:30
    #13
    ben çok suriyeli gördüm. Gerçekten helaliyle sessiz sakin ekmeğinin peşinde olanlar var. Onlara hiçbir lafım yok. Ama bazıları var ki cinnet geçirtirler adama.
    Şöyle düşünün, siz almanyaya gidersiniz. Kötü birşey yapsanız da iyi birşey yapsanızda TÜRK yaptı olur. Genele vurmamak gerek fakat bu çoğunluğun yaptığı hıyarlık gerçekten sabır gösterilecek gibi değil. Allah sabır versin. Yazıyı hızlıca göz ucuyla okudum görmemiş olabilirim ama polise şikayet edin dicem ama tabi iyice musallat olmaları ihtimali de var...

    Ya valla dayak cennetten çıkma alıcan 2 tane haydar vericen odunu. İki ucu b*klu değnek.. Allah sabır versin
  • 09-12-2018, 03:17:50
    #14
    Suriyelileri gerçekten sevmem ama bu bağıra bağıra konuşma hayvanlar gibi ayak vura vura çıkma bağırarak konuşarak çıkma elindeki metali demirlere vurarak çıkma gibi huylar bizim insanımızda da var. Köyden gelmiş Allah ın ayısı adapte olamamış saygı nedir bilmeyen hayvanın evlatları maalesef çok fazla.
  • 09-12-2018, 03:20:34
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    din kardeşimizdir ne yapsa yeridir
    unutmayın ki şuan çektiğiniz eziyet onların iyiliği için..
    savaştan kaçmışlar bırakın eğlensinler nasılsa ülke bizim 4-5 sene sonra giderler, morallerini düzeltsinler şimdilik
  • 09-12-2018, 03:21:29
    #16
    polise şikayet edin gelip uyarırlar, sonrasında devam ediyorsa ev sahipleriyle iletişime geçin oda olmazsa site olarak imza toplayın
  • 09-12-2018, 03:48:12
    #17
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturduğum evin üst katındalar, ben dördüncü kattayım, onlar beşinci katta, hayattan bezdirdiler resmen beni, hep bi gürültü hep bi cızırtı sesi, ne yapıcağımı bilmiyorum,
    çoğu zaman misket sesi geliyor, sanırım benim odamın yukarısında halı yok, parke üzerinde misket oynuyor çocuklar, misket sesi geliyor, iki yada üç aile birlikte yaşıyorlar, sabahları ve gündüzleri misket sesi ve yere vurmaya benzer sesler gelir,
    geceleri şuandada cızırtıya benzer bir ses geliyor, gece geç saatlerde apartmana girip çıkıyorlar, merdivenlerden inip çıkarken baya gürültü çıkartıyorlar, hayvanlar tepiniyor gibi,
    birkaç kere söyledik gürültü yapmayın bizi rahatsız etmeye hakkınız yok falan sakin dille anlatmaya çalıştık ama değişen birşey olmadı
    sesler benim üstümdeki kattan mı geliyor, altıncı teras kattan mı geliyor bilemem, ben dördüncü katta oturuyorum, beş ve altıncı katta da suriyeliler var, her iki kat birine ait, 4 5 yıldır suriyelilere kiralıyor,
    benim üstümdeki katta en son başka suriyeliler vardı, apartmanı çok kirletiyordular, çöplerini dışarı çıkarırken(artık ne taşıyorlarsa) pis kirli bir su tüm apartman merdivenlerine düşerdi,
    hatta son gelen suriyeliler şunuda yaptılar, 5 6 ay önce suriyeliler hariç apartmanda para topladık boyadık apartman iç duvarlarını, merdivenlerin olduğu kısım
    bir ay önce sanırım biri sert bir çisim ile duvarların kimi yerlerini büyükçe çizmiş, neden bunları yapıyorlar hiç anlamıyorum, şiddete de başvurmak istemiyorum, sayıları bizden fazla, evde ben ve babam varız erkek olarak
    Hocam diyelim ki siddete basvurdunuz ve siz galip geldiniz.
    Onlar da yedigi dayakla kaldi cevap vermedi.
    Yani en iyi ihtimali düsünüyorum, ki aslinda gercek tam tersi.
    Simdi bu durumda bile ne oldu? Sorun cözüldü mü?
    Hayir.
    Sizin onlardan ne farkiniz kaldi?
    Kalmadi.

    Kendi adaletini uygulamak en agir suc.
    Bu ülkenin mahkemesi var, adalet sistemi var.


    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şşş din kardeşimiz şşş
    Ister inanirsiniz ister inanmaz, saygimiz var ama sizin de sayginiz olsun lütfen.
    provokatif cikislarla konuyu saptirmaya calismamalisiniz zira arkadas tamamen samimi sekilde bir sey paylasmis.

    Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://emlakkulisi.com/apartmanda-i...karilir/422556
    Bu linkte detaylar var onlari nasil ordan cikartabileceginize dair.
    Mahkeme ile gayet kolay gorunuyor eger diger komsular da ayni istekte bulunur ve imza toplanirsa.
    Söylenebilecek en dogru sözü arkadas söylemis.

    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyelileri gerçekten sevmem ama bu bağıra bağıra konuşma hayvanlar gibi ayak vura vura çıkma bağırarak konuşarak çıkma elindeki metali demirlere vurarak çıkma gibi huylar bizim insanımızda var. Köyden gelmiş Allah ın ayısı adapte olamamış saygı nedir bilmeyen hayvanın evlatları maalesef çok fazla.

    Aklıma bir çare geldi Fetöcü deyin
    Aklima bir care geldi demissin ama bence sen düsünme arkadasim.
    Hayat cok kisa ve yaptigini yasamadan ölmüyorsun.
    Bir gün aynisini sana yaparlar, tadina baktiktan sonra artik böyle sacma tavsiyeler vermemeye baslarsin.
  • 09-12-2018, 04:13:15
    #18
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın bende şikayetciyim bu adamların ülkemizde oluşundanda, bazı şeyleri çok abartmıyormuyuz hocam ?

    Üst komşun çok gürültü yapıyor bundan şikayetcisin hocam sen suriyeli olsa ne fransız asilzadesi olsa ne değişicek
    Hocam başka ülkeden gelmişsin, burada misafir olarak kalıyorsun ve burada yaşayan insanlara saygısızlık ediyorsun. Bizim milletimiz öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu misafir vatandaşlar laftan anlamıyorlar, kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke artık ülkelerine dönselerde hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...

    2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen savaştan kaçıp gelmişsin bizim ülkemize sığınmışsın, hiç utanmadan buranın kültürünü, buranın insanlarını, buranın düzenini sorgulayamazsın, bozamazsın... Beğenmiyorsan beklersin savaşın bitmesini sonra gidersin.

    Demek istediğim hepsinin düzenimize ayak uydurmak zorunda olduğu. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı. Geriye kalanının en kısa zamanda ülkelerine dönmelerini ümit ediyorum