O sesi iyi bilirim resmen insanın psikolojisini bozan bir ses çin işkencesi gibi. Bizim üst kattan da ayda yılda bir ses gelirdi. Allah tan sıpaları büyüdü de kurtulduk.
Hocam acil çare bulman lazım valla sinirli huysuz bir tip olur çıkarsın
Suriyeliler Çok Gürültü Yapıyorlar
77
●5.191
- 09-12-2018, 03:12:42niye alsın halıyı hediye. gitsin alsın kendisi.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2018, 03:17:30ben çok suriyeli gördüm. Gerçekten helaliyle sessiz sakin ekmeğinin peşinde olanlar var. Onlara hiçbir lafım yok. Ama bazıları var ki cinnet geçirtirler adama.
Şöyle düşünün, siz almanyaya gidersiniz. Kötü birşey yapsanız da iyi birşey yapsanızda TÜRK yaptı olur. Genele vurmamak gerek fakat bu çoğunluğun yaptığı hıyarlık gerçekten sabır gösterilecek gibi değil. Allah sabır versin. Yazıyı hızlıca göz ucuyla okudum görmemiş olabilirim ama polise şikayet edin dicem ama tabi iyice musallat olmaları ihtimali de var...
Ya valla dayak cennetten çıkma
alıcan 2 tane haydar vericen odunu. İki ucu b*klu değnek.. Allah sabır versin
- 09-12-2018, 03:17:50Suriyelileri gerçekten sevmem ama bu bağıra bağıra konuşma hayvanlar gibi ayak vura vura çıkma bağırarak konuşarak çıkma elindeki metali demirlere vurarak çıkma gibi huylar bizim insanımızda da var. Köyden gelmiş Allah ın ayısı adapte olamamış saygı nedir bilmeyen hayvanın evlatları maalesef çok fazla.
- 09-12-2018, 03:48:12Hocam diyelim ki siddete basvurdunuz ve siz galip geldiniz.apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar da yedigi dayakla kaldi cevap vermedi.
Yani en iyi ihtimali düsünüyorum, ki aslinda gercek tam tersi.
Simdi bu durumda bile ne oldu? Sorun cözüldü mü?
Hayir.
Sizin onlardan ne farkiniz kaldi?
Kalmadi.
Kendi adaletini uygulamak en agir suc.
Bu ülkenin mahkemesi var, adalet sistemi var.
Ister inanirsiniz ister inanmaz, saygimiz var ama sizin de sayginiz olsun lütfen.phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
provokatif cikislarla konuyu saptirmaya calismamalisiniz zira arkadas tamamen samimi sekilde bir sey paylasmis.
Söylenebilecek en dogru sözü arkadas söylemis.Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklima bir care geldi demissin ama bence sen düsünme arkadasim.Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayat cok kisa ve yaptigini yasamadan ölmüyorsun.
Bir gün aynisini sana yaparlar, tadina baktiktan sonra artik böyle sacma tavsiyeler vermemeye baslarsin. - 09-12-2018, 04:13:15Hocam başka ülkeden gelmişsin, burada misafir olarak kalıyorsun ve burada yaşayan insanlara saygısızlık ediyorsun. Bizim milletimiz öyle mi? Öyleyse çok şükür bana denk gelmedi. Alt komşumuzla aramız hiç iyi değil sürekli atışırız. Sabahları fön sesini duymaktan bıktım. Bir ara apartman girişinde gördüm anlattım durumu, bir daha da fön sesi duymadım. Yani demem o ki bu misafir vatandaşlar laftan anlamıyorlar, kavgada etmek çözüm değil. Geriye hiçbir şey kalmıyor, buda insanı sinir ediyor. Keşke artık ülkelerine dönselerde hepten kurtulsak. Yanlış anlaşılmasın, lafım burada misafir olarak kalıp buranın insanına saygısızlık edenlere, laftan anlamayanlara, buranın insanını taciz edenlere...Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce kuzenimi taciz etmişlerdi. Arkadaşlarıyla gece yarısı sokakta yürüdükleri için rahatsız edip durmuşlar, sonra olay patlak verdi. İyi ki kaçtılar... Yahu sen savaştan kaçıp gelmişsin bizim ülkemize sığınmışsın, hiç utanmadan buranın kültürünü, buranın insanlarını, buranın düzenini sorgulayamazsın, bozamazsın... Beğenmiyorsan beklersin savaşın bitmesini sonra gidersin.
Demek istediğim hepsinin düzenimize ayak uydurmak zorunda olduğu. Hiç kimse siyasi kişilerin kararları yüzünden bu insanların ağız kokusunu çekmek zorunda değil. Yeri gelir yardımcı oluruz, yeri gelir evimize alırız, ama "insan" olanı. Geriye kalanının en kısa zamanda ülkelerine dönmelerini ümit ediyorum
alıcan 2 tane haydar vericen odunu. İki ucu b*klu değnek.. Allah sabır versin