• 10-12-2018, 12:54:31
    #73
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O iş üstüne yapışmış bu bozuk üslupla, " bi kaybol " cümlesi gibi kahvehane jargonlarıyla olmuyor işte.

    ATAM demek istiyorsan önce ata dediğini anlayacaksın, ardından edebini ahlakını kendine örnek alacaksın, bununda ardından düşüncelerini idrak etmeye çalışacaksın.

    Birşeyi anlayacak kapasiteye sahip olmadığı için sinirlenip hakaretler eden bir insan değildi Mustafa Kemal Paşa, örnek alıyorsanız onu eğer anlamadığınız konularada onun gibi yaklaşmalısınız.
    onun gibi olsaydım çok şey değişirdi bu ülkede. Türk halkı olarak sen ve senin ki kirli fikirleriyle ülkeyi bu hale getirenlere artık sabrımız kalmadı. bir gün 2001 den önceki gibi köstebek yuvalarınıza geri döneceksiniz. o güne kadar bugünlerinizin keyfini çıkarın.
  • 10-12-2018, 12:57:19
    #74
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atamın adını ağzına almadan önce bi abdest al sonra geç karşıma.
    Bu nasıl cahilce bir üslup. Atatürkü gerçekten anlamamışsın sen
  • 10-12-2018, 13:00:38
    #75
    Bazıları nedense konuyu açan arkadaşı suçlu bulmuş ilginç.
  • 10-12-2018, 13:06:18
    #76
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun gibi olsaydım çok şey değişirdi bu ülkede. Türk halkı olarak sen ve senin ki kirli fikirleriyle ülkeyi bu hale getirenlere artık sabrımız kalmadı. bir gün 2001 den önceki gibi köstebek yuvalarınıza geri döneceksiniz. o güne kadar bugünlerinizin keyfini çıkarın.
    Olsaydıma girme olmayı dene ? Şu forumda ateist ve hükümet düşmanı olarak ilan edilmiştim ama gerici olarak ilk lanse edilişim bu Bak ben üslup bozukluğundan 1 kez ceza aldım forumda ondada Atatürk devleti bölmeye çalıştı diyen denqesiz nickli bi üye var ona hakaret ettim diye, sen sen ol tanımadığın insanlara yafta vurmadan önce bi geçmişini araştır fikri nedir görüşleri nedir vs diye.

    Ve hiçmi işin gücün yok arkadaşım tartışma yaratıp onu bunu afişe etmeye çalışıyosun kendince ? Git kitap oku kendini geliştir..
  • 10-12-2018, 14:01:56
    #77
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsaydıma girme olmayı dene ? Şu forumda ateist ve hükümet düşmanı olarak ilan edilmiştim ama gerici olarak ilk lanse edilişim bu Bak ben üslup bozukluğundan 1 kez ceza aldım forumda ondada Atatürk devleti bölmeye çalıştı diyen denqesiz nickli bi üye var ona hakaret ettim diye, sen sen ol tanımadığın insanlara yafta vurmadan önce bi geçmişini araştır fikri nedir görüşleri nedir vs diye.

    Ve hiçmi işin gücün yok arkadaşım tartışma yaratıp onu bunu afişe etmeye çalışıyosun kendince ? Git kitap oku kendini geliştir..
    Okey anladık gerici olmadığını iddaa ediyorsun. dönelim en baştaki mesajına
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın bende şikayetciyim bu adamların ülkemizde oluşundanda, bazı şeyleri çok abartmıyormuyuz hocam ?

    Üst komşun çok gürültü yapıyor bundan şikayetcisin hocam sen suriyeli olsa ne fransız asilzadesi olsa ne değişicek


    buradaki mesajında neden insanları tahrik ediyorsun ? benim Türk vatandaşım hükümetin yaptığı işlerden rahatsız, bunu dile getiriyor, ve konu suriyeli pislikler. neden suriyelileri kabullenmiş ve kabul ettirmeye çalışırmış gibi yazıyorsun ? umarım aradaki ince çizgiyi anlatabilmişimdir !!!!
  • 10-12-2018, 14:08:17
    #78
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okey anladık gerici olmadığını iddaa ediyorsun. dönelim en baştaki mesajına


    buradaki mesajında neden insanları tahrik ediyorsun ? benim Türk vatandaşım hükümetin yaptığı işlerden rahatsız, bunu dile getiriyor, ve konu suriyeli pislikler. neden suriyelileri kabullenmiş ve kabul ettirmeye çalışırmış gibi yazıyorsun ? umarım aradaki ince çizgiyi anlatabilmişimdir !!!!
    Kabul etmiş olduğum yada kabul ettirmek istediğim bi durum değil ülkede suriyeli nüfusu.

    Burda mesele bakış açısında üst katındaki laz olsa çerkez olsa fransız asilzadesi olsa yinede yaptıkları sesten rahatsız olacaktın saygısızlılığın yada insana yakışmayan hareketler yapmanın etnik kökenle bir alakası yok, suriyeliler diye bi etnik kökeni hedef göstermek anlamsız bi davranış diyorum ben sadece, bunu anlamak o kadar zol olmasa gerek.