• 09-12-2018, 14:22:35
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Kaba kuvvete başvurmayın hiç birşey değişmez hatta gidin birinin bacağını birinin kolunu kırın en fazla 2 ay sonra yine aynı olur inattanda değil adamların yapısı bu evrimleşme sürecini henüz tamamlamış değiller en iyisi yasal yollarla çözmeye çalışın yada ev sahibine ulaşın.
  • 09-12-2018, 14:58:59
    #38
    Öncelikle şikayet etmek yerine bir kaç görüntü, ses kaydı alın. ( Farklı zamanlarda) daha sonra bunu şikayete yükseltin. Enin sonunda düzeni bozmaktan kamu davası v.b açıldığında hem şikayetleriniz hemde ek kanıtlarınız olayı destekleyecektir hele ki sizin gibi rahatsız olan başka komşularınız varsa hızlı bir mahkeme süreci olabilir.



    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaba kuvvete başvurmayın hiç birşey değişmez hatta gidin birinin bacağını birinin kolunu kırın en fazla 2 ay sonra yine aynı olur inattanda değil adamların yapısı bu evrimleşme sürecini henüz tamamlamış değiller en iyisi yasal yollarla çözmeye çalışın yada ev sahibine ulaşın.
    Bu konuya kesinlikle katılıyorum. (şiddette değil, genel yargıya.)

    Çünkü onların yaşadıkları toplum, yer ve etik davranışlar ile bizim aramızda farkı anlaşılamayacak kadar fark olduğuna inanıyorum zaten bu durumda onların bize ayak uyduramadığını ve bizlere problem çıkardığını söylebiliriz. Ortak değerimiz olan tek şey sözde islami inancımız.

    Ve ekliyorum empati kuracak olursan ben de süreliye olsam mis gibi ülkeyi bırakmam
  • 09-12-2018, 15:11:43
    #39
    İmza toplayıp çıkarttırabilirsiniz, öncelik olarak zabıta çağırın. Süre sıkıntınız yoksa bimere şikayetde bulunun.
  • 09-12-2018, 17:33:59
    #40
    Hocam benimde üstüme kız öğrenciler taşındı ve aynı durumdayım kesinlikle uyumuyolar gece 3 4 sürekli kikirtiler bağırışmalar gülüşmeler gümbürtüler, eve çeşit çeşit erkekler geliyor vs. Bir kaç kez kavga ettim kapılarına çıktım ev sahiplerini vs aradım ama nafile. Aslında oturduğum muhit kiraların en pahalı olduğu muhitlerden ve apartmanımız tamamen aile ev sahibiydi ama zamanla bozulmaya başladı. 2 yıldır psikyatri tedavisi alıyorum ve çok çabuk sinirleniyorum açıkçası elimden bir kaza çıkmasından korkuyorum. O yüzden şu sıralar kendi malım olan evimden çıkıp kiraya gidicem. En üst kat bir yere taşınmayı düşünüyorum. Allah sabır versin sizede banada.
  • 09-12-2018, 18:39:48
    #41
    Abi kiradaysanız direk çıkın.
    onlara evlerini kiralayan millet utansın..
  • 09-12-2018, 18:52:00
    #42
    Silivri soğuktur şimdi



    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimde üstüme kız öğrenciler taşındı ve aynı durumdayım kesinlikle uyumuyolar gece 3 4 sürekli kikirtiler bağırışmalar gülüşmeler gümbürtüler, eve çeşit çeşit erkekler geliyor vs. Bir kaç kez kavga ettim kapılarına çıktım ev sahiplerini vs aradım ama nafile. Aslında oturduğum muhit kiraların en pahalı olduğu muhitlerden ve apartmanımız tamamen aile ev sahibiydi ama zamanla bozulmaya başladı. 2 yıldır psikyatri tedavisi alıyorum ve çok çabuk sinirleniyorum açıkçası elimden bir kaza çıkmasından korkuyorum. O yüzden şu sıralar kendi malım olan evimden çıkıp kiraya gidicem. En üst kat bir yere taşınmayı düşünüyorum. Allah sabır versin sizede banada.
    kızlar çok fena Afyon gibi yerde üniversite öğrencisi mahallesi yer +18 olayların yaşandığı yer haline döndü. Emniyet önlem alamıyor. Allah kız babalarına sabır versin neler neler oluyor buralarda ....
  • 09-12-2018, 19:15:10
    #43
    Kiradaysanız çıkmayın neden cıkıyorsunuz? huzur bozan birileri varsa onlar cıkmalı. Apartman yönetimi ile konuşup imza toplayıp ev sahibine bildirin. Siz neden rahatınızı bozasınız, ev taşımak kolay mı?

    dipnot: bi düşünmek gerekir, şikayetiniz sadece "ses yapmaları" mı yoksa "suriyeli olmaları ve ses yapmaları" mı. Sevmesenizde yaşama alanına ihtiyacları var. Geldiler artık gidecekleride yok. Yola getireceğiz bir şekilde. Türk kültürüne göre yaşamayı ogrenecekler (ya da gidecekler diyemiyorum gitmeyecekler).
    A partisi getirdi, B partisine oy verenler onlarla yaşasın diye bişey yok. Geldiler, her yerdeler, çok uluslu bir devlet olma yolunda ilerliyoruz. Artık kim getirdi bunları demek yerine geldiler tamam, nasıl yola getiririz diye düşünün.
  • 09-12-2018, 20:04:02
    #44
    dostum anladığım kadarı ile o apartmanda suriyeliler mesken tutmuş bence artık ordan çıkmanın zamanı geldi 😀
  • 09-12-2018, 20:49:52
    #45
    Güzelce dövüyorsunuz kendilerine geliyor.