• 09-12-2018, 06:51:55
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Anlamayanada anlatamıyorsun işte Yahu sen beni tuttun alıntıladın yapmayaydında değerli vaktin sana kalaydı ya Hatta üsy komşun üst komşun demişim boyna seni konu sahibi sanıp

    İNSAN yahu İNSAN bu kadar basit, bunu etnik kökene indirgemeyin, insanlara İNSAN olarak bakın diyorum illada adamlar suriyeli diyorsunuz Ne diyim siz haklısınız hep haklı olduğunuzdan hiçbişey öğrenemiyorsunuz ama olsun haklısınız yinede
  • 09-12-2018, 08:15:44
    #29
    Millet istedi millet, yapacak bir şey yok.
  • 09-12-2018, 09:09:31
    #30
    Bir ingiliz, bir italyan üst katınızda kalsa gidip konuşur olayı çözersiniz. Bir suriyeli olursa başınıza bela olur 2-3 aile kaldıkları için iş size şiddet uygulamaya kalkar. Hala başka ülkeden misafirler vs yalanlarına kanan kaldı mı?

    Hayatında suriyelilerin bela olduğu ortamlara katılmayıp, teroide konuşanları pas geçin hocam

    Arayın polisi şikayet edin hocam gürültüden dolayı.
  • 09-12-2018, 10:00:10
    #31
    nereye şikayet edersen et ettiğin ile kalırsın.
    Suriyelileri ülkemize alanlarda suç. yapacak birşey yok. fırsatçı insanlar para gözlü insanlar oldukça daha neler neler gelir.
  • 09-12-2018, 10:08:04
    #32
    Bir torpil atın ülke değiştirirler
  • 09-12-2018, 12:13:04
    #33
    kardeşim herkes sana farklı bişey ama şuna inan git şikayet et kesinlikle süriyeye gönderilmelerine kadar işlem yapıyolar.

    bizzat suriyeli okadar tanıdığım varki
    ve okadar yalan dolan haberle bizi devlete kışkırtmaya çalışıyolar ki tahmin bile edemezsin

    suriyeli turkiyede oturma izni olan dahil olsa, binadan 3 5 şikayet yeterli inanın şuanda devlet geri gönderiyo suriyeye dene gör
  • 09-12-2018, 13:01:59
    #34
    Misafir
    Toplumu bozmak istediler, medyayı ele geçirdiler, eğitimi yok ettiler, milli değerlerimize Atatürk'e hakaret ettiler ve istenilen her şey oldu. Türkiye'nin altına her gün dinamit koydular bas bas bağırdık dedik ki bunlar yanlış bu böyle gitmez!

    Birileri bana dokunmayan yılan 1000 bin yıl yaşasın dedi ama o yılan apartmanına kadar girdi.

    Şimdi herkes Suriyeliler den şikayet ediyor, bu bize müstehaktır.
  • 09-12-2018, 13:49:38
    #35
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturduğum evin üst katındalar, ben dördüncü kattayım, onlar beşinci katta, hayattan bezdirdiler resmen beni, hep bi gürültü hep bi cızırtı sesi, ne yapıcağımı bilmiyorum,
    çoğu zaman misket sesi geliyor, sanırım benim odamın yukarısında halı yok, parke üzerinde misket oynuyor çocuklar, misket sesi geliyor, iki yada üç aile birlikte yaşıyorlar, sabahları ve gündüzleri misket sesi ve yere vurmaya benzer sesler gelir,
    geceleri şuandada cızırtıya benzer bir ses geliyor, gece geç saatlerde apartmana girip çıkıyorlar, merdivenlerden inip çıkarken baya gürültü çıkartıyorlar, hayvanlar tepiniyor gibi,
    birkaç kere söyledik gürültü yapmayın bizi rahatsız etmeye hakkınız yok falan sakin dille anlatmaya çalıştık ama değişen birşey olmadı
    sesler benim üstümdeki kattan mı geliyor, altıncı teras kattan mı geliyor bilemem, ben dördüncü katta oturuyorum, beş ve altıncı katta da suriyeliler var, her iki kat birine ait, 4 5 yıldır suriyelilere kiralıyor,
    benim üstümdeki katta en son başka suriyeliler vardı, apartmanı çok kirletiyordular, çöplerini dışarı çıkarırken(artık ne taşıyorlarsa) pis kirli bir su tüm apartman merdivenlerine düşerdi,
    hatta son gelen suriyeliler şunuda yaptılar, 5 6 ay önce suriyeliler hariç apartmanda para topladık boyadık apartman iç duvarlarını, merdivenlerin olduğu kısım
    bir ay önce sanırım biri sert bir çisim ile duvarların kimi yerlerini büyükçe çizmiş, neden bunları yapıyorlar hiç anlamıyorum, şiddete de başvurmak istemiyorum, sayıları bizden fazla, evde ben ve babam varız erkek olarak
    Kiracıysanız taşının. Ev sahibi iseniz evinizi kiraya verip başka yerden ev kiralayın yada satın gidin. tatlı sözden anlamazlar küfürden anlamazlar dayaktan cezadan hiç bişeyden anlamazlar. Başını belaya sokacağına git kurtul.
  • 09-12-2018, 13:53:53
    #36
    Valla idare edelim, savaştan kaçtılar, şudur budur, yazacak hiçbir şey yok.
    Çünkü maalesef hiçbir şekilde laf anlamıyorlar ve sorun çıkarmaya devam ediyorlar.
    Orada yaşadıkları şartlar ile buradaki farklı, dublex alacaklarına bir villa alarak orada yaşamaları gerekiyor.
    Bina yaşamına uygun değiller belli ki, Suriyede belki de tek katlı evleri vardı ve bu şekilde yaşıyorlardı.
    Bize düşen, ülkemize girdiler madem idare etmek ama biz onlara değil, onlar bize benzemeli. Onların da zorunlu uyması gereken kurallar var.
    Uyamıyorlarsa biz de gürültü yapamayız mesela, 3er aile birlikte de yaşayamayız sanırım. Onların bize ayak uydurması gerek, yoksa bay bay dememiz şart.
    Ülkenin ayarları fena halde bozulmaya başladı.